آبفای بهار در جریان صدور پروانه ساختمانی قرار می‌گیرد

 

رئیس آب و فاضلاب شهرستان بهار گفت: از این پس با همکاری شهرداری بهار، آبفای بهار در جریان صدور پروانه ساختمانی قرار می‌گیرد.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، محمد رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تعامل سازنده شهرداری و آبفای بهار در ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و پیش‌بینی نیاز تأسیسات آب و فاضلاب و اصلاح برخی از تأسیسات مالکان واقع در محدوده خدمات شهری که نسبت به بازسازی اقدام می‌کنند، تعامل با شهرداری احساس می‌شود.

 

وی به استعلام صدور پروانه ساختمانی برای مالکان جدید اظهار کرد: در این راستا مالکان بر اساس پروانه ساختمانی اقدام به ایجاد ساختمان می‌کردند و در پایان کار به منظور ارائه خدمات آب و فاضلاب با مشکل مواجه می‌شد که با انجام این مهم شرکت آبفا در جریان صدور پروانه ساختمانی قرار می‌گیرد.

 

رئیس آب و فاضلاب شهرستان بهار به استعلام شهرداری برای تخریب و تغییرات ملک اشاره کرد و گفت: قبل از اینکه تعامل شرکت آبفا با شهرداری صورت گیرد، تأسیسات شرکت هنگام تخریب ملک دچار حادثه شده و باعث هدرروی آب و … می‌شد.

 

وی بیان داشت: با هماهنگی انجام شده، با شهرداری از این پس شهرداری در هنگام تخریب ملک، تأسیسات شرکت را جمع‌آوری و پس از نوسازی به درخواست مشترک انشعاب مورد درخواست برقرار می‌شود.

 

رجبی به استعلام برای صدور پایان‌کار در خصوص جداسازی شبکه‌های آب باران از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب اشاره کرد و تصریح کرد: قبل از اینکه چنین موردی استعلام شود، تأسیسات جمع‌آوری آب‌های سطحی وارد شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب می‌شد که خسارت‌های فراوانی را به شرکت وارد می‌آورد.

 

رئیس آب و فاضلاب شهرستان بهار بیان داشت: با اتمام این مهم مشترکان در شهر بهار ملزم به جداسازی شبکه آب باران از شبکه جمع‌آوری فاضلاب است.

 

وی استعلام در خصوص حفاری‌ها را چهارمین همکاری عنوان کرد و گفت: این استعلام موجب اطلاع‌رسانی تأسیسات این شرکت به سایر شرکت‌های خدماتی می‌شود که باعث شده است که کمترین خسارت به تأسیسات وارد و نیز حریم تأسیسات ایجاد و حفظ شود.

 

رجبی یادآور شد: زمینه ایجاد این شرایط با همکاری شهرداری شهر بهار و ادارات خدمات‌رسان در سطح شهر ایجاد شده که امیدواریم این امر فتح ‌بابی شده و به کل کشور تعمیم یابد.

 

انتهای پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;