۵ ادعای غلط ترامپ در مورد توربین های بادی

ترامپ در تعطیلات خود و در جمع دانشجویی چندین ادعای عجیب در مورد توربین های بادی مطرح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، دونالد ترامپ تعطیلات خود را با سخنرانی در اجلاس کنفرانس دانشجویی در فلوریدا آغاز کرد. رئیس جمهور در گفتگو با جمعیت دانشجویان دانش خود را در مورد قدرت باد و توربین ها را به رخ کشید و گفت: “من خیلی توربین های بادی را می شناسم. من آن ها را بهتر از هر کسی که می شناسم مطالعه کرده ام.”
با این حال، چندین ادعای وی دروغ یا گمراه کننده بود. در اینجا پنج مورد از اشتباهات ترامپ در مورد توربین های بادی آورده شده است.
مرگ پرندگان
ترامپ از توربین‌های بادی به عنوان قبرستان پرندگان نام برد و به جمعیت گفت که اگر روزی آنها زیر یک توربین بادی قرار گیرند بیشتر از هر زمان دیگری پرنده خواهند دید.
طبق اطلاعات سرویس حیات وحش ایالات متحده، برخورد با توربین ها سالانه بین ۱۴۰،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ پرنده را می کشد. منابع انرژی دیگر مانند زغال سنگ، نفت و خطوط برق، منجر به مرگ میلیون ها پرنده می شوند. با این حال، گربه ها همچنان بزرگترین تهدید برای پرندگان هستند و سالانه ۱٫۳ تا ۴ میلیارد پرنده را از بین می برند.
خاموش شدن ناشی از عقاب ها
ترامپ می گوید: “یک توربین بادی باعث از بین رفتن بسیاری از عقابهای طاس خواهد شد. درسته. می دونید چیه؟ پس از تعداد مشخص، آنها شما را مجبور می کنند توربین ها را خاموش کنید. به هر حال این درست است.”
گمراه کننده است که ادعا می کنیم پس از مرگ تعداد مشخصی از عقاب ها، دولت مزارع بادی را مجبور می کند تا این توربین خود را خاموش کنند. با این وجود، تعداد مرگ و میرهای تصادفی عقاب ها محدود است و انتظار می رود مزارع بادی به کار خود ادامه دهند.
از سال ۲۰۱۷، مزارع بادی می توانند درخواست مجوز ۳۰ ساله بدهند تا از تحت تعقیب قرار گرفتن به خاطر کشته شدن حداکثر ۴،۲۰۰ عقاب در اثر برخورد با توربین های بادی معاف شوند.
ردپای کربن
ترامپ ادعا کرد که توربین های بادی ردپای کربن بزرگی را بر جای می گذارند، خصوصاً اینکه ساخت توربین های بادی منجر به تولید مقدار زیاد دوده و موارد دیگر می شود.
به گفته وزارت انرژی آمریکا، نیروی باد، کمترین ردپای کربن را نسبت به سایر منابع انرژی دارد. علاوه بر این یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ نشان داد که پس از پنج تا هشت ماه کار، توربین، انرژی مصرف شده برای تولید خود را جبران می کند.
یارانه های دولتی
شما می دانید که آنها در مورد توربین های بادی به شما چه چیزی نمی گویند؟ ترامپ به جمعیت گفت: بعد از ۱۰ سال، توربین ها فرسوده شده و برای نگهداری و جایگزینی آن ها نیاز به یارانه گسترده ای از سوی دولت است.
دولت برای تعمیر یا جایگزینی توربین های بادی یارانه ای ارائه نمی دهد. اگرچه مزارع بادی اگر در دهه اول بهره برداری خود مقدار معینی انرژی تولید کنند، اعتبار مالیاتی دریافت می کنند که این یارانه تا سال ۲۰۲۰ از بین خواهد رفت. علاوه بر این، میانگین طول عمر یک توربین بادی ۲۰ تا ۲۵ سال است، نه ۱۰ سال.
ارزش ملک و زمین
ترامپ ادعا کرد: اگر شما صاحب خانه ای هستید که در نمای آن برخی از این هیولا ها قرار دارند، خانه شما ۵۰ درصد قیمت واقعی خود می ارزد.
در حالی که برخی از املاک ممکن است هنگام ساخت توربین در نزدیکی آن ها، کاهش قیمت پیدا کنند، یک مطالعه در سال ۲۰۱۶ با تجزیه و تحلیل فروش خانه ها در ۱۰ مایلی توربین های بادی در طی مدت بیش از ۱۵ سال در یک ایالت نشان داد، هیچ تأثیر چشمگیری بر میزان فروش خانه در نزدیکی توربین های بادی وجود ندارد.
منبع زیست آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;