۱۰۴ هزار واحد مسکن ملی در کشور دست ساخت قرار دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت که در حال حاضر ۱۰۴ هزار واحد مسکن ملی در سطح کشور در دست ساخت قرار دارد.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد اصغری مهرآبادی  در نشست شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی مازندران در ساری افزود : این واحدهای مسکونی برای متقاضیانی در دست ساخت قرار گرفت که ودیعه اولیه را برای ساخت مسکن به حساب واریز کردند.
وی گفت : برای تسریع در ساخت این واحدهای مسکونی پیمانکاران متعددی انتخاب شد تا خانه ها پیش از موعد مقرر احداث و به مالکان واگذار شود.
و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی پیمانکاران اجرای این پروژه نام برد و اظهار داشت : این نهاد نیز با سرعت خوبی واحدهای مسکونی تحویلی را در دست ساخت قرار داد و امیدواریم تا پایان دوره فعالیت دولت دوازدهم بخشی از این واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.
وی افزود : سازمان ملی زمین و مسکن تاکنون برای حدود ۱۵۰ هزار واحد مسکن ملی زمین مورد نیاز را تامین کرده است ، ولی برنامه ریزی برای تامین زمین بیش از این میزان از سوی وزارت راه و شهرسازی در دست برنامه ریزی قرار دارد.
مهرآبادی گفت : برای مسکن ملی متقاضیان زیادی در سطح کشور وجود دارد، ولی تعهد وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن، مربوط به متقاضیانی است که ودیعه اولیه خود را برای ساخت این واحدهای مسکونی به حساب واریز کرده باشند.
ساخت یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسکن مهر در دولت تدبیر و امید
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین گفت که تاکنون در مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور تحویل شده است که از این تعداد حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و زیرساخت های موردنیازشان تامین شده است.
وی اضافه کرد : هم اکنون حدود ۳۹ هزار واحد مسکونی مهر در کشور نیمه تمام است که برنامه وزارت راه و شهرسازی تکمیل این واحدهای مسکونی تا پایان دولت تدبیر و امید است و پیش بینی می شود که پرونده این واحدها تا قبل از پایان کار هشت ساله این دولت خاتمه یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی امروز به منظور افتتاح ۵۰۶ واحد مسکونی مهر، حضور در نشست شورای هماهنگی مسکن و شهرسازی و حمل و نقل به استان مازندران سفر کرد.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;