گفت‌وگوی تاسیسات نیوز با شرکت شودر + ویدئو

امیدورام روزی برسد که «مِید این ایران» جهانی شود و این نشان مانند بسیاری از برندهای جهانی معتبر شود. این بخشی از گفته‌های رییس هیات مدیره شرکت شیرآلات شودر است که در گفت‌وگو با خبرنگار تاسیسات نیوز به آن اشاره کرد.
رضا قره‌داغی با بیان اینکه حمایت از تولیدکننده ایرانی باید اولویت اول دولت باشد، گفت: در این شرایط که تحریم‌ها مانع از واردات کالاهای خارجی به ایران شده و همین مساله رونق کالای ایرانی را در پی داشته است، باید همه دست به دست هم دهیم تا از تولیدات داخلی حمایت کنیم تا محصول ایرانی جهانی شود.
او در ادامه به حضور شرکت شودر در نمایشگاه مسکو اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تقویت محصولات خود علاوه بر صادرات توانستیم در نمایشگاه صنعت ساختمان مسکو نیز به‌عنوان تنها شرکت ایرانی حضور داشته باشیم که با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شدیم.
رییس هیات مدیره شرکت شیرآلات شودر به حضور مستمر این برند در نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: از سال ۱۳۷۵ تا کنون در تمام نمایشگاه‌های حوزه ساختمان شرکت کرده‌ایم.
قره‌داغی در پاسخ به این سوال که از نظر جذب و جنس مشتری چه تفاوتی بین نمایشگاه صنعت ساختمان با نمایشگاه تاسیسات یا نمایشگاه شیرآلات وجود دارد، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان بزرگ‌ترین رویدادی است که در سال اتفاق می‌افتد که تمام صنایع و شرکت‌های مرتبط با ساختمان از شرکت‌های تاسیساتی گرفته تا تولیدکنندگان کالاهای تزیینی در آن حضور پیدا می‌کنند و این رویداد فرصتی را فراهم می‌کند تا سازندگان و مصرف‌کنندگان بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و بازار جدیدی را رقم بزنند.
او در ادامه با اشاره تاثیر تحریم‌ها در بازار تولید و فروش محصولات شرکت شودر تصریح کرد: از سختی‌های تحریم‌ها نمی‌توان چشم‌پوشی کرد، اما با نگاهی که ما در این شرکت داشتیم، توانستیم از تهدیدها فرصت بسازیم. لذا با عدم ورود محصولات خارجی، تمرکز خود را روی تولید کالا و محصولات لوکس‌تر قرار دادیم تا بتوانیم بخشی از بازار که پیش از این در تصاحب کالاهای خارجی بود را از آن خود کنیم.
رییس هیات مدیره شرکت شودر در ادامه افزود: ما برای اینکه بتوانیم این بازار مغفول‌مانده را تصاحب کنیم، کیفیت کالاهای تولیدی خود را در حد استاندارد ارتقا داده‌ایم و نگاه بلندمدت به آن داشته‌ایم، چرا که این احتمال را داده‌ایم که اگر روزی تحریم‌‌ها برداشته شوند و واردات کالای خارجی دوباره جان بگیرند، به بازار محصولات ما آسیب وارد نشود.
قره‌داغی تصریح کرد: در واقع، اگر تولیدکنندگان ایرانی با تولید محصولات باکیفیت بتوانند در بازار ریشه بدوانند، اتفاقاً کار رقبای خارجی سخت‌تر خواهد شد و به‌راحتی نمی‌توانند بازار را از تولیدکنندگان ایرانی پس بگیرند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;