گشایش نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و لوازم ساختمانی در تبریز‎

 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه، با حضور معاون وزیر صمت در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این نمایشگاه ها با حضور تولید کنندگان و بازرگانان داخلی و خارجی به منظور ارایه و معرفی آخرین دستاوردهای خود تا ۲۴ خرداد در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار، آذربایجان و ستارخان محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.
این نمایشگاه ها در ۲۷ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی مسقف با شرکت تولید کنندگان داخلی و نمایندگی‌های خارجی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید متخصصان عموم علاقه مندان دایر است.
در این نمایشگاه ها تولید کنندگان ۱۲ استان آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، یزد، البرز، قم، گلستان، گیلان، فارس و کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، فرانسه، مالزی، لهستان و تایوان به صورت مستقیم یا در قالب نمایندگی در زمینه های انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، سنگ های ساختمانی و تزئینی و انواع سیم و کابل شرکت دارند.
ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، انواع کفپوش ها، آسانسور و قطعات وابسته، کلید و پریز، درب و پنجره های پی وی سی و آلومینیومی، تجهیزات نقشه برداری، انواع سقف کاذب، پارکت، کاغذ دیواری، عایق های رطوبتی، انواع درب اتوماتیک، خدمات فنی و مهندسی، لوله و اتصالات پلی پروپیلن، رادیاتور آلومینیومی شوفاژ و سایر لوازم حرارتی و برودتی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار متر مربع سالن مسقف است.
منبع ایرنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;