رونمایی از چیلر جدید میتسوبیشی؛ پربازده و بهینه

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شرکت میتسوبیشی در نظر دارد طرحی جدید از کمپرسور اسکرول و مایع مبرد R32 را به طیف جدید چیلرهای پمپ حرارتی هوا خنک که در ژاپن عرضه می‌شوند، اضافه کند.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز به نقل از کولینگ پست، این طرح جدید تحت عنوان سری MSV2 در ۴ مدل از نسخه‌های ۴۰ تا ۷۰ اسب بخاری در تابستان سال آینده در ژاپن عرضه خواهد شد. گفته می‌شود استفاده از مایع مبرد R32 و کمپرسور اسکرولe-3D که اخیرا توسعه یافته به ضریب عملکرد محصولات پیشروی بازار کمک می‌کند. به‌عنوان مثال، مدل‌های ۶۰ و ۷۰ اسب بخاری به ترتیب ضریب عملکرد ۳٫۴۶ و ۳٫۳۳ دارند.
گفتنی است که کمپرسور اسکرول e-3D با کمپرس کردن عمودی و افقی، در طول بارگیری‌های کم، بازده را تقویت می‌کند. علاوه بر این، تغییر شکل کمپرسور اسکرول توانسته از میزان نشتی کاهش دهد. شایان ذکر است که استفاده از یک فن بزرگ، دهانه شیپوری بلند و پیچ‌های نازک در مبدل حرارتی هوا به افزایش بازده و بهره‌وری دستگاه کمک کرده است.
بر اساس این گزارش، علاوه بر موارد فوق، سرعت این دستگاه‌های جدید در لحظه استارت سه برابر نمونه‌های قبلی است که این امر منجر به کاهش نوسان در دمای آب می‌شود. همچنین قابلیت خنک سازی این دستگاه، استفاده از آن را در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و سکونتگاه‌هایی که درجه حرارت آن‌ها بالای ۵۲ درجه سانتی‌گراد است، امکان‌پذیر می‌کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;