کلنگ زنی گازی به 9 روستا

به گزارش تاسیسات نیوز، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام کلنگ گاز رسانی به 9 روستای شهرستان سیروان به زمین زده شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: روستاهای چم جنگل، دوگر، آبزار، قاضی خان علیا، قاضی خان سفلی، چم روته، دار بلوط و ظهیری 9 روستایی هستند که عملیات اجرایی گاز کشی آنها آغاز خواهد شد.


عباس شمس اللهی افزود: 40 میلیارد ریال برای عملیات گازرسانی به این مناطق هزینه می شود.


وی تاکید کرد: برای اجرای عملیات گاز رسانی به این مناطق 42 کیلومتر شبکه، 350 انشعاب نصب خواهد شد که با بهره برداری از این طرح ها 450 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.


مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به وضعیت گاز رسانی روستایی شهرستان سیروان تصریح کرد: از 62 روستای شهرستان سیروان 48 روستا گازدار است که با انجام عملیات گاز رسانی به این 9 روستا، 100 ردصد مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخودار خواهند شد.


به گفته شمس اللهی هم اکنون 100 درصد مناطق شهری شهرستان سیروان گازدار است.


مرکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد روستای سرتنگ سیروان افتتاح شد


مرکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد روستای سرتنگ شهرستان سیروان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در هفتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.


مدیر بهزیستی شهرستان سیروان در آیین افتتاح این مرکز گفت: دایرشدن چنین مراکزی، راهکاری مناسب است که می تواند برای کمک به سلامت افراد جامعه کمک کند و امیدواریم در آینده به نقطه ای برسیم که نیاز به تاسیس چنین مراکزی نباشد.


محمد هوشمند افزود: در مرکز اقامتی بهبودی راه سلامت کلاس های تخصصی ترک اعتیاد، مشاوره های تخصصی و مهارت آموزی برای بیماران ارائه می شود.


افتتاح یک واحد مسکن محرومان در روستای بابا شمس سیروان


مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان ایلام در آیین افتتاح این واحد مسکونی گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف جامعه باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.


ضیاء رضایی با تقدیر از مشارکت خیران جامعه در ساخت واحدهای مسکونی محرومان اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر و در سطح استان 39 واحد مسکونی محرومان با اعتباری هشت میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.


وی تاکید کرد: تعدادی از این واحدها روزهای گذشته و مابقی هم تا پایان دهه فجر در این استان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.


کلنگ زنی دبستان روستای حسن گاوداری به همت بنیاد برکت


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در این آیین گفت: اعتبار این طرح 96/62 میلیون ریال است که با مشارکت و تعهد هفت میلیارد و 800 میلیون ریالی بنیاد برکت و در راستای محرومیت زدایی و ساخت فضاهای آموزشی در مناطق کمتر توسعه احداث می شود.


محمدرضا حیدری افزود: با توجه به مشارکت بنیاد برکت مشکلی در زمینه اعتبارات وجود ندارد، پیمانکار این پروژه مشخص شده و تا قبل از نوروز 97 کار اجرایی آن آغاز می شود.


وی تاکید کرد: تلاش می شود این مکان آموزشی در کمترین زمان و در مهرماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در 65 کیلومتری ایلام قرار دارد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;