کاهش گاز گلخانه‌ای با بخاری هرمتیک

بخاری‌های با فناوری هرمتیک می‌توانند به میزان قابل ملاحظه‌ای از تولید گازهای گلخانه‌ای کاسته و به تمیزی هوای داخل ساختمان‌ها هم کمک کنند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، احمد پیروی تولیدکننده این نوع بخاری‌ها با اعلام این مطلب گفت: بخاری‌های هرمتیک با استفاده از دودکش‌های دوجداره و سیستم‌های هوشمند، اکسیژن خود را از خارج ساختمان تهیه می‌کنند.
وی در ارتباط با میزان مصرف گاز کشور نیز گفت: یک درخت ۱۰ساله می‌تواند در یک سال، دی اکسیدکربن حاصل از سوخت ۰۵/ ۱۱ مترمکعب گاز طبیعی را جذب کند. صرفه جویی در مصرف گاز به میزان ۰۵/ ۱۱ مترمکعب در سال معادل کاشتن یک درخت است و به ازای هر دستگاه بخاری هرمتیک ۱۲۰۰ مترمکعب گاز در سال صرفه‌جویی می‌شود که معادل کاهش ۳۶/ ۲ تن گاز کربن دی‌اکسید حاصل از احتراق است.
پیروی افزود: هر درخت سالانه میزان ۷۷/ ۲۱ کیلوگرم دی‌اکسیدکربن را جذب می‌کند، بنابراین استفاده از دستگاه بخاری هرمتیک معادل کاشت ۱۰۸ اصله درخت در سال است.
وی در توضیح بیشتر عملکرد این نوع بخاری‌ها گفت: این محصول از عملکرد احتراق بهتری برخوردار است و به‌دلیل هوشمند بودن، متناسب با دمای مورد نیاز مصرف‌کننده روشن و خاموش می‌شود و از مصارف بیهوده در اثر گرمای بیش از اندازه جلوگیری می‌کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;