شاهرخی؛ پای ثابت نمایشگاه‌ها

برخی از برندها، آنقدر پرقدرت کار می‌کنند که در هر نقطه‌ای می‌توان ردپای آن‌ها را شاهد بود. برند شاهرخی نیز از این امر مستثنی نیست. در هر نمایشگاه و رویداد که به نوعی به ساختمان و سیستم تهویه مربوط باشد، موسسه فنی شاهرخی پای ثابت آن است. این بار نیز شاهرخی آمد تا در نمایشگاه نوزدهم صنعت ساختمان عرض‌اندام کند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تاسیسات نیوز، حضور مستمر و ظرافت در غرفه‌آرایی موسسه فنی شاهرخی ما را بر آن داشت تا نخستین گزارش خود از نمایشگاه صنعت ساختمان را با این برند آغاز کنیم.
مهدی طهماسبی، کارشناس فروش موسسه فنی شاهرخی ضمن اشاره به رکورد داشتن بزرگ‌ترین غرفه در نمایشگاه‌های صنعت تاسیسات و صنعت ساختمان به عدم حضور این برند در نمایشگاه صنعت ساختمان سال گذشته پرداخت و گفت: سال گذشته، چشم‌انداز و هدف‌گذاری ما کاملاً تخصصی بود و چون برند شاهرخی در زمینه تهویه مطبوع تخصصی کار می‌کند، تصمیم گرفتیم که از شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان خودداری کنیم.
او ادامه داد: یکی دیگر از دلایلی که باعث شد سال گذشته در این جا حضور نداشته باشیم، استقبال کمتر از سیستم تهویه مطبوع در نمایشگاه صنعت ساختمان بود.

موسسه فنی شاهرخی در نمایشگاه صنعت تاسیسات

طهماسبی با اشاره تغییر هدف‌گذاری شرکت مبنی بر توسعه بازار، به دلیل حضور این برند در نمایشگاه نوزدهم پرداخت و گفت: امسال تبلیغات گسترده‌ای از نمایشگاه صنعت ساختمان از نوع برگزاری نمایشگاه تا نوع افتتاحیه را مشاهده کردیم و این باعث شد تا تیم تحقیق و توسعه بازار برند شاهرخی وارد عمل شوند و ابعاد حضور در این نمایشگاه را بررسی کنند که در نهایت تصمیم بر این شد در این نمایشگاه شرکت کنیم.
کارشناس فروش موسسه فنی شاهرخی تصریح کرد: علاوه بر این‌ها، با توجه به شرایط اقتصادی کشور، این نیاز احساس می‌شود که از تولیدکننده داخلی حمایت شود، لذا برای دریافت این حمایت، باید حضور مستمر داشت تا مداوم دیده شویم. به عبارت دیگر، از دل برود همان که از دیده رود.
او در پایان به تفاوت نمایشگاه صنعت ساختمان با نمایشگاه صنعت تاسیسات اشاره کرد و گفت: اگر به‌صورت جامع به این موضوع نگاه کنیم، نمایشگاه صنعت تاسیسات به مثابه یک گردهمایی و سمیناری تخصصی است که باعث انتقال و به روز شدن اطلاعات بین هم صنف‌ها می‌شود و هدف از حضور در آن بیشتر با تمرکز بر آشنایی بیشتر با همکاران است. اما در نمایشگاه صنعت ساختمان با مشتری بیشتر ارتباط داریم که از نظر توسعه بازار، بازدهی بالایی برای ما به ارمغان خواهد داشت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;