کاربرد گیربکس در صنعت ساختمان سازی

 

تاسیسات نیوز: گیربکس ها ماشین الاتی بسیار مهم جهت شکوفایی صنعت در کشور هستند و در دو نوع گیربکس های کاهنده و گیربکس های افزاینده موجود هستند اما در بیشتر صنایع از نوع کاهنده آن استفاده می شود و گیربکس های کاهنده در صنایع خاص و محدود مورده استفاده قرار می گیرند.مهمترین گیربکس های کاهنده که در صنعت و ساختمان کاربرد بسیاری دارند عبارت انداز:

کاربرد گیربکس در صنعت ساختمان سازی

گیربکس ها ماشین الاتی بسیار مهم جهت شکوفایی صنعت در کشور هستند و در دو نوع گیربکس های کاهنده و گیربکس های افزاینده موجود هستند اما در بیشتر صنایع از نوع کاهنده آن استفاده می شود و گیربکس های کاهنده در صنایع خاص و محدود مورده استفاده قرار می گیرند.مهمترین گیربکس های کاهنده که در صنعت و ساختمان کاربرد بسیاری دارند عبارت انداز:

۱-گیربکس حلزونی یا worm

گیربکس حلزونی یا گیربکس کتابی به گیربکس های دو دنده گفته می شود که قسمت اول آن مارپیچ و قسمت دوم آن دنده نامیده می شود.با توجه به حساسیت مارپیچ جنس آن از فولاد است و برای دنده از جنس برنز استفاده می شود.بخش مهم در گیربکس حلزونی به خصوص الکتروگیربکس حلزونی SEW زاویه خروجی آن است که باید به طور دقیق تعیین شده و این زاویه می بایست در وضعیت ۹۰ درجه قرار بگیرد.بنابراین به گیربکس ۹۰ درجه است. این محصول کاربرد بسیار بالایی در صنایع و دستگاه هایی نظیر صنایع گچ و سیمان ، کاشی و سرامیک  ، ماشین آلات آجر و بلوک زنی ، میکسرهای بتن ، کانوایر، نوارنقاله ها، بالابرها دارد.

۲-گیربکس آویز

گیربکس آویز که به گیربکس وینچ نیز معروف است از نظر ساختار و چیدمان چرخدنده ها همانند گیربکس هلیکال و کرانویل میباشند با این تفاوت که دارای تعداد دنده و محور بیشتری هستند و همین امر سبب میشود گشتاور و نسبت تبدیل بالاتری نسبت به سایر گیربکس ها ایجاد کند در مواردی که دستگاه شما تعداد دفعات استپ استارت بالایی همانند چرثقیل های سقفی دارد و یا به صورت دائم کار است این سری از گیربکس های آویز جرثقیلی میتواند گزینه مناسبی برای شما طراحان و مصرف کنندگان عزیز باشد موتور گیربکس SEW در ۸ حالت مختلف قابل نصب است و دامنه گسترده ای از توان و نسبت تبدیل و سایزهای گوناگون دارد. یکی از مهمترین کاربردهای گیربکس آویز جرثقیلی تنوع نصب بسیار بالای آن است. گیربکس آویز جرثقیلی در میکسرها و نوار نقاله ها به طور دقیق استفاده می شود. گیربکس وینچ نام دیگری است که برای گیربکس آویز جرثقیلی در نظر گرفته شده است برای وینچ ها و همینطور نورد فولاد استفاده زیادی دارد. گیرموتور SEW برای جرثقیل های سقفی و همینطور سیستم های فاضلابی استفاده شده و مدل های جدید گیربکس صنعتی آویز جرثقیلی در سنگ شکن ها نیز کاربرد خوبی دارد.

کاربرد گیربکس در صنعت ساختمان سازی

الکتروموتور در بالابرساختمانی:

مهمترین عضو در تشریح فنی انواع بالابر ساختمانی متوجه موتور آن است. قدرت الکتروموتور، معرف ظرفیت بالابر ساختمانی در حمل مصالح می‌باشد. این بخش از بالابر ساختمانی در انواع الکتروموتور تک فاز و الکتروموتور سه فاز همراه با قدرت های متنوع از ۲.۲ کیلووات تا بیش از ۷.۵ کیلووات در بالابر ساختمانی تعبیه خواهد شد. الکتروموتورها را تقریبا می توان در صدر گران‌ترین قطعات بالابر ساختمانی قرار داد. به این ترتیب نقش آنها در تعیین قیمت بالابر ساختمانی بسیار پر رنگ است.

– از جمله قطعات تاثیر گذار در قیمت بالابر ساختمانی گیربکس نصب شده در آنها می‌باشد. در طراحی تجهیزات موتوری لازم است تا به نوعی سرعت بالای موتورهای برقی را تحت کنترل داشته باشیم. انواع گیربکس‌ها برای تامین این اهداف در انواع ماشین آلات موتوری مانند بالابر ساختمانی حضور دارند. گیربکس خوب  قیمت بالابر ساختمانی به مقدار چشمگیری زیاد خواهد کرد.

محبوبترین برند های گیربکس

  • گیربکس SEW: برندی آلمانی با سابقه درخشان رتبه ۱ محبوبیت در صنعت را دارد
  • گیربکس Bonfiglioli
  • گیربکس Motovario
  • گیربکس Yilmaz
  • گیربکس SITI

 

محصولات ارائه شده از نمایندگی گیربکس sew در ایران

محصولاتی که از سوی نمایندگی گیربکس sew در ایران با ۱ سال گارانتی ارائه می شود شامل گیربکس هلیکال sew است موارد کاربرد این محصول در بالابرها، همزن ها و وینچ ها است.

گیربکس آویز sew با طراحی باریک ، برای مکان های خاص و محدود بسیار مناسب است.
گیربکس شافت مستقیم sew را نیز یک از محصولات بسیار ارزشمند در نظر گرفته است به طوری که جنس بدنه این محصول اغلب چدن است و در بالابرها نیز استفاده می شود جنس شافت استفاده شده در این محصول فولادی است.

گیربکس کرانویل sew از دیگر محصولاتی است که در سیستم ها کاربرد دارد و همینطور در همزن ها و نوردها استفاده می شود. این محصول از جنس شافت و بدنه مشخصی استفاده شده است.

کاربرد گیربکس در صنعت ساختمان سازی

نمایندگی های مجاز محصولات SEW را با تعرفه ای مشخص و استاندارد عرضه می کند به طوری که هیچ نوع هزینه اضافی و واسطه در این بین در نظر گرفته نمی شود. جهت ارتباط با نمایندگی SEW در ایران با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید.

دسترسی به نماینده sew در ایران برای تمام افراد در شهرهای بزرگ و شهرستان ها فراهم شده است. محصولات با کارت مشخصات عرضه شده است و کیفیت بالایی دارد. نماینده sew در تهران دسته بندی درستی از محصولات را در نظر می گیرد تا خریدار بتواند طبق نیاز خود خرید خوبی داشته باشد. برند به کار رفته در کل جهان شناخته شده است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;