چرا اتحادیه تاسیسات مکانیکی تعرفه جدید دستمزدها را اعلام نمی‌کند؟

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران مانند هر اتحادیه دیگری هر سال تعرفه قیمت و دستمزد خدمات را برای پیمانکاران صنف خود منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، یکی از وظایف اتحادیه‌ها اعلام قیمت‌های تصویب شده دستمزد انجام خدمات است تا از این طریق، بتواند جلوی هرج و مرج و ناهماهنگی در خصوص دریافت هزینه بیشتر یا کمتر بابت اجرت انجام خدماتی مانند لوله‌کشی آب و گاز را بگیرد.
بر اساس این گزارش، اما با گذشت بیش از ۱۰ ماه از سال ۹۸، هنوز خبری از انتشار اعلام قیمت مصوب سال ۹۸ نیست و اگر به سایت اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران هم که رجوع کنید، آخرین تعرفه برای دستمزد لوله‌کشی آب سرد و گرم، شوفاژ و فاضلاب، دستمزد لوله‌کشی گاز فشار ضعیف و دستمزد لوله‌کشی گاز فشار قوی مربوط به سال ۹۷ است.
همین امر ما را بر آن داشت تا با تماس با بیژن عطارد، پیگیر ماجرای عدم انتشار تعرفه جدید دستمزدها باشیم. عطارد در گفتگو با خبرنگار تاسیسات نیوز، با اعلام خبر جدایی خود از ریاست اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران طی چند ماه گذشته گفت: اکنون در این اتحادیه سمتی ندارم، اما احتمال می‌رود عدم انتشار نرخ‌نامه جدید به دلیل این باشد که هنوز به تصویب نرسیده و اتحادیه هم به همان نرخ سال گذشته اکتفا کرده است.

چرا اتحادیه تاسیسات مکانیکی تعرفه جدید دستمزدها را اعلام نمی‌کند؟

او در ادامه تصریح کرد: اگرچه تعرفه جدید دستمزدها برای انجام خدمات لوله‌کشی آب، فاضلاب، گاز فشار ضعیف و قوی اعلام نشده است، اما جالب است بدانید که به دلیل افت ساخت و ساز و کم شدن فضای کار، پیمانکاران حتی امسال نه‌تنها خودشان دست به افزایش نرخ نزدند، بلکه با نرخی پایین‌تر از نرخ مصوب ۹۷ هم کار می‌کنند.
حال سوال اینجاست که اتحادیه تاسیسات مکانیکی ساختمان تهران آیا برای سال ۹۹ تصمیم به انتشار نرخ دستمزد جدید خواهد گرفت یا خیر؟ سوال دیگر اینجاست که با وجود تغییر ریاست اتحادیه، چرا همچنان نام بیژن عطارد به عنوان رییس در سایت وجود دارد؟
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;