پرستاران خواستار بررسی مطالبات به حق خود شدند

گروهی از پرستاران با تجمع جهت بررسی و اجرای مطالبات به حق خود اقدام به تجمع کردند و خواستار اجرای قوانین در زمینه عملیاتی شدن قانون مشاغل سخت و زیان آور در حوزه شغل «پرستاری» و قانون بازنشستگی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، جمعی از پرستاران کشور در اعتراض به عدم اجرای کامل قانون مشاغل سخت و زیان آور توسط سازمان تامین اجتماعی و دستگاه های اجرایی مرتبط، اقدام به تحصن و مطالبه حقوق خود پرداختند.
بر اساس این گزارش، اجرای بی قید و شرط رای هیات عمومی ۷۷۹ الی ۷۸۱ دیوان عدالت اداری کشور، اجرای بی قید و شرط تبصره ۳ ماده واحده قانون بازنشستگی و … از جمله مطالبات گروه مذکور اعلام شده است.
این گروه در تجمع مذکور، ضمن درخواستِ حمایتِ رهبری، خواستار اجرا و اعمال قانون در خصوصٍ قانون بازنشستگی و حمایت از پرستاران به ویژه در دوران سختِ کرونایی شدند.
گفتنی است؛ گروهی از پرستاران پیش از این طی دیدار با برخی از نمایندگان مجلس، خواستار رسیدگی و بررسی درخواستهای خود در این زمینه شده بودند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. سید بهفام میر کاظمی می گوید

    باتشکر از شما رسانه عزیز که فریاد تظلم خواهی این قشر مظلوم را به گوشه مسئولین می رسانیداز طرف تمامی همکاران پرستاری خدا قوت وتشکر مارا پذیراباشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;