وظایف سنگین منتخبان جشنواره چهره سال صنعت ساختمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به تاثیرات برگزاری جشنواره چهره سال صنعت ساختمان گفت: هر اقدامی که موجب شود تا مدیران مربوطه بتوانند خدمات بیشتری به جامعه هدف خود ارائه دهند؛ به طور قطع تاثیرات خوب و مثبتی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، تقی رضایی با بیان این که حال این امر می تواند در قالب برگزاری انتخابات چهره سال انجام شود، افزود: برگزاری این جشنواره در عین اینکه تکلیف مدیران مربوطه را سنگین تر می کند؛ موجب می شود که این مدیران خدمات بیشتر و بهتری را ارائه دهند.
چهره منتخب جشنواره چهره سال ۹۷ در گروه مدیران راه و شهرسازی استان ها همچنین اظهار داشت: به یقین اگر فردی به عنوان چهره سال انتخاب می شود، این انتخاب باید در کیفیت خدمات رسانی فرد منتخب به جامعه هدف او در آینده تاثیرگذار باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز تاکید کرد: باید توجه کرد کسانی که به عنوان چهره انتخاب می شوند، تکالیف سنگین تری بر دوش خود دارند؛ از این جهت که باید خدمات بهتری ارائه دهند و سطح این خدمات بیشتر و بهتر از قبل باشد.
وی تصریح کرد: افرادی هم که به عنوان چهره سال انتخاب نمی شوند، باید سطح عملکرد خود را به نقطه ای برسانند تا بتوانند نگاه جامعه هدف خود را به سمت خودشان معطوف سازند.
رضایی در ادامه سخنان خود در خصوص راهکارهای اثربخشی هر چه بیشتر جشنواره چهره سال بر صنعت راه و ساختمان اظهار داشت: به نظر می رسد که در کیفیت اجرای این جشنواره باید بازنگری هایی انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: با بازنگری در نحوه اجرای جشنواره چهره سال، به یقین می توان این جشنواره را به شکل بهتری برگزار کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;