وزیر نیرو هتل زندگی نمی کند

روابط عمومی وزارت نیرو به دنبال انتشار شایعاتی در روزهای اخیر توضیحی را برای تنویر افکار عمومی ارائه داد.
به‌گزارش تاسیسات نیوز، طبق اعلام‌وزارت نیرو: در چند روز گذشته و به دنبال بروز مشکلاتی در تامین برق برخی نقاط کشور و در شرایطی که همدلی و اعتماد مردم به مسئولین بیش از هر زمان دیگری ضروری است، شاهد گسترش شایعات کذب و بی‌اساس در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر اقامت وزیر نیرو در هتل، اقامت خانواده ایشان در خارج از کشور و یا سهامدار بودن ایشان در شرکتهای خصوصی بوده‌ایم.
تردیدی نیست که انتشار این شایعات بی پایه و اساس نه تنها کمکی به بهبود وضعیت پیش آمده نمی‌نماید، بلکه ممکن است موجب دلسردی مردم کشور از خدمتگذارانشان در نظام جمهوری اسلامی گردد.
روابط عمومی وزارت نیرو تاکید می‌کند دکتر رضا اردکانیان هرگز حتی برای یک شب در هیچ یک از دو شعبه هتل اسپیناس اقامت نداشته و همراه خانواده در منزل شخصی در تهران سکونت دارند. همچنین هرگونه مالکیت یا سهامداری ایشان در شرکتهای خصوصی صحیح نبوده و از اساس تکذیب می‌گردد.
وزارت نیرو از تمامی شخصیت‌ها و فعالان رسانه‌ای درخواست می‌کند در زمانی که می‌بایست تمام توجه‌ مردم به خواسته مسئولان و دلسوزان کشور در راستای مدیریت مصرف برق معطوف باشد، به اینگونه شایعات دامن نزده و وزارت نیرو را در مدیریت و عبور شرایط پیش آمده یاری کنند،   ضمن اینکه حق پیگیری موضوع و تعقیب قانونی کسانی که اینگونه مسائل را مطرح می‌کنند برای خود محفوظ می‌داند.
روابط عمومی وزارت نیرو همچنین آمادگی خود را برای پاسخگویی به هرگونه سوال و رفع شبهه در این خصوص اعلام می نماید.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;