همزمان با روز مهندس/ اعلام بسته تخفیف قدیمی ترین آموزشگاه مهندسی کشور

«آموزشگاه کاشانه» همزمان با نزدیک شدن به پنجم اسفندماه، “روز مهندس” بسته تخفیف ویژه جامعه محترم مهندسین عزیز در نظر گرفته است تا سهم خود را به عنوان قدیمی ترین آموزشگاه در این حوزه ارتقاء بخشد.
 تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: در تمام کشورهای پیشرفته دنیا، رسالت آموزش های حرفه ای به آموزشگاه های تخصصی سپرده شده است.آموزشگاه هایی که توسط سازمان های دولتی یا انجمن های غیر دولتی به دقت بررسی می شوند و مدام زیر ذره بین هستند. از آن مهم تر خود آموزشگاه ها هستند که ماموریت خود را در کارکرد با جامعه حرفه ای تعریف می کنند. چنین است که می بینیم مدرسان تاسیسات در آمریکا در عناوین خود عضویت حرفه ای اشری و مهندس حرفه ای را مطرح می کنند. آموزشگاه حلقه واسط بین دانشگاه و جامعه حرفه ای است.
«آموزشگاه کاشانه» نیز با توجه به این پارامترها، با برگزاری ۴۶ دوره ، در یازده سال، مفتخر به «رکورد قدیمی ترین دوره های آموزشی تاسیسات ایران» است که دوره های آموزشی مختلفی مانند؛  «دوره اصول طراحی تاسیسات ساختمانی – بیمارستانی و صنعتی » را برگزار نموده و خوشبختانه با توجه به استقبال مخاطبین خود، با برگزاری کلاس های آنلاین خود، ارتباط خود را دانش آموختگان این حوزه قطع نکرده است.
نظر به احترام ویژه به جامعه مهندسی و امید به اینکه سهمِ خود را در ارتقاء سطح دانش علمی و عملی «جامعه محترم مهندسان» افزایش دهیم، «آموزشگاه کاشانه» همزمان با ۵ اسفند ماه سال جاری ، و «روز مهندس» بسته تخفیف ویژه ای برای مهندسان گرامی در نظر گرفته است.
«آموزشگاه کاشانه» مطابق با عادت و رسمِ هر ساله خود، با وجود شیوع ویروس کرونا، بسته تخفیف  خود را به شرح ذیل اعلام کرده تا در مسیر حرفه ای شدن شما “مهندسان و سازندگان عمران و سازندگی” گام بردارد؛
تخفیف های ویژه روز مهندس شامل:
لازم به ذکر است تخفیف های مذکور از تاریخ ۲ تا ۸ اسفند ماه سال جاری قابل استفاده برای کلیه عزیزان است.
برای استفاده از بسته تخفیف می توانید روی عنوان هر کدام از موارد اعلام شده کلیک کنید.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;