نگاه مدیریتی به مصرف انرژی

رئیس اداره بهینه‎سازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی، نبود دیدگاه سیستمی در زمینه مدیریت مصرف انرژی را از مهم‌ترین عوامل افزایش مصرف انرژی در سازمان‎ها، ادارات و صنایع مختلف دانست.

به گزارش تاسیسات نیوز، حشمت‎الله رضایی درباره افزایش بهره‎وری انرژی به‎منظور کاهش هزینه‎های تولید گفت: امروزه به موضوع افزایش بهره‌وری انرژی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سود به‌‌ویژه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی توجه بیشتری شده است.

وی افزود: وجود فرصت‌های فراوان در صنایع نفت و گاز برای بهینه‎سازی مصرف انرژی ظرفیت مناسبی را برای طراحی و اجرای پروژه‌های بهینه‎سازی و بهره‌مندی از منافع آنها در اختیار ادارات بهینه‎سازی مصرف انرژی قرار می‎دهد.

وی درباره اولویت‎های این اداره گفت: اداره بهینه‎سازی مصرف انرژی شرکت نفت مناطق مرکزی به عنوان یک اداره نوپا اقدام‎هایی مانند اجرای ممیزی فنی انرژی، استقرار و دریافت گواهینامه نظام مدیریت انرژی مبنی بر استاندارد ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۱ در ساختمان‎های ستاد شرکت، انجام پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی، مطالعاتی در زمینه انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، آموزش کارکنان در زمینه سامانه مدیریت انرژی و انجام ممیزی را در اولویت قرار داده است.

منبع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران
از طريق شانا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;