موقع خرید کلید و پریز ها به چه نکاتی دقت کنیم؟

محصولات برقی امروزه بیشتر شان را می‌توان در جای ‌جای زندگی خود مشاهده کنید. کلید و پریز جزو اجزای جدا نشدنی خانه هستند که در زیبایی دکوراسیون داخلی و بیرونی خانه بسیار کاربرد دارند.
از جمله محصولات مهم دیگر چراغ سقفی  و چراغ هالوژن است که از جنبه های مختلف تقسیم بندی شده و دارای انواع مختلفی هستند. این چراغ ها امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی با فرآیند نورپردازی ارتباط مستقیمی را ایجاد کرده‌اند و همین نکته سبب شد تا از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند و از منابع نوری مهمی به شمار آیند.
انواع کلید و پریز برقی
کلید و پریز امروزه در مکان‌های مختلف نظیر: منازل مسکونی، ساختمان، ادارات و فروشگاه ها و محیط‌های دیگر کاربرد زیادی دارند. به گونه ای  با نیازهای جامعه سازگار شده اند. کلید و پریز به دو صورت در بازار موجود است. لمسی هوشمند که از طریق تلفن همراه کنترل می شود و کلیدها و پریز معمولی که هر روز بر روی بسیاری از دیوار ها مشاهده می کنید. در ساخت کلید و پریز امروزه از سیم پیچی های نسوز و غیر قابل اشتعال استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به نیاز خود مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. کلید و پریز سوئیچ فشاری از مدل های محبوب و پر طرفدار هوشمند است. کار کردن با کلید و پریزهای هوشمند کار بسیار ساده است. شما فقط با لمس چراغ ها می توانید  آن ها را خاموش و روشن کنید و نیازی به فشار دادن نیست.
بسیاری دیگر از کلیدها و پریز ها وجود دارد که حساس به نور یا صدا هستند و ساختار خود را دارند. کلید برقی هوشمند گزینه ای مناسب برای استفاده سالمندان یا افراد معلول است. ‌پریز ها درانواع مختلف به بازار عرضه می شوند. پریز برق یو پی اس و پریز برق  آرت دو نوع از پریز های برق جدید به شمار می روند. در پریز برق یو پی اس در صورت قطع برق در پریز برق احتمال خطر برق گرفتگی در مدار تخلیه را کاهش می دهد و برای تخلیه بار الکتریکی به زمین وصل شده است.
کلیدها و پریز ها با توجه به جنس و و کارایی که دارند قیمت های مختلفی دارند. پریزهای هوشمند گران تر از انواع ساده شان هستند. و شما می توانید با توجه به کاربردی که دارند برای نیاز  خود آن ها را خریداری کنید.
انواع چراغ سقفی و کاربرد آن ها
امروزه کاربرد چراغ سقفی در دکوراسیون داخلی منازل در محیط های مختلف خانه مانند، نشیمنگاه و پذیرایی و محیط آشپزخانه بسیار قابل توجه است. چراغ سقفی با توجه به کاربرد و عملکرد خاصی که دارد می تواند منبع مهم نوری در میان ابزارهای گوناگون روشنایی به شمار آید.
چراغ سقفی به دو صورت توکار و روکار در بازار عرضه می شودو این دو چراغ سقفی کیفیت نوری بسیار بالایی دارد و در ساخت فضاهای گوناگون به شکل توکار و روکار قابل نصب هستند. چراغ  سقفی نور را به صورت یکنواخت انتشار می‌دهد و در تکنولوژی این دیود های نوری تعدادشان بیشتر می شود و نوررا به شکل پرتویی منتشر می‌کنند که کاربرد ویژه خود را دارد.
انواع دیگری مانند چراغ های سقفی ضد آب، لوستر و آویز یا موارد دیگر وجود دارد. از چراغ های ضد آب در استخرها و حمام‌های بزرگ استفاده می‌شود زیرا مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارند و گزینه مناسبی برای استفاده در این مکان ها هستند. این چراغ ها در مدل های متنوع طراحی شده اند. نورپردازی چراغ سقفی به صورت ظریف و پرمخاطب به بازار روانه می شود. شما می توانید در دکور فروشگاه یا مغازه خود از چراغ های سقفی توکار استفاده کنید زیرا عملکرد زیبایی محصولات شما را چند برابر کرده و جایگزین مناسب برای لامپ های قدیمی به شمار می رود. چراغ های سقفی با توجه به نور پردازی شیکی که دارند در زیر کابینت ها هم استفاده می‌شوند و مصارف بسیار پر کاربردی دارند.
101
آشنایی با چراغ هالوژن
چراغ هالوژن انواع مختلفی از نوع سقف، رنگ گرفته تا ال ای دی دارد و در فضاهای مختلف استفاده می شود. چراغ هالوژن افزایش ولتاژ تبخیر را زیاد کرده و اگر مقدار هالوژن کافی نباشد  لامپ به صورت سیاه در می آید. لامپ هالوژن رشته تنگستن که در مرکزی با گاز بی اثر پر شده است  با ید کناریکدیگرقرار گرفته و تشکیل شده است. چراغ هالوژن ال ای دی کیفیت نور بالایی دارد و دیود های لامپ های هالوژن ال ای دی بیشتر است. یعنی بازدهی نور در آنها بسیار تاثیر گذار تر است.
از لامپ هالوژن ال ای دی در سقف استفاده می کنند. شما می توانید انواع چراغ هالوژن را بدون هیچ محدودیتی با توجه به مصرف خود برای دکوراسیون منزل یا محل کار خود استفاده کنید. چراغ هالوژن کم مصرف بوده و اشعه های مضر از خود تولید نمی کند. هالوژن برای جواهر فروشی ها، انواع فروشگاه ها و منازل مسکونی به کار برده می شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;