موافقت با حضور چهار ناظر در ساخت و سازهای استان تهران

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: با موافقت هیئت ۵ نفره استان، همه ساختمان‌هایی که در استان تهران پروانه ساخت می‌گیرند چهار ناظر خواهند داشت.
به گزارش تاسیسات نیوز،  سعید سعیدیان با اشاره به اینکه فقط طرح‌های ساخت و ساز بیش از دو هزار متر مربع از سال ۹۲ تاکنون چهار ناظر ساخت در رشته‌های برق، مکانیک، معماری و سازه داشتند، افزود: اصرار کردیم در همه طرح‌ها حتی با متراژ پایین هم باید چهار ناظر و متخصص در ساخت و ساز حضور داشته باشند که خوشبختانه با آن موافقت شده است.
وی تاکید کرد: در ساخت و سازها ضرورت دارد هر حوزه توسط ناظر و متخصص رشته‌های مختلف نظارت و کنترل شود و سازمان نظام مهندسی وظیفه دارد در حوزه رعایت مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌ها بر اجرای قانون تاکید کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ابراز امیدواری کرد با چهار ناظر شدن طرح‌های ساخت و ساز شاهد شرایط بهتری در عرضه مسکن به شهروندان و بهره برداران باشیم.
سعیدیان افزود: متخصصان هفت رشته معماری، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری، گرافیک و شهرسازی در نظام مهندسی حضور دارند و تاکید می‌کنیم حضور همه رشته‌ها در طرح‌های ساخت و ساز ضروری است.
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;