مناطقی برای تولید انرژی بادی

به گزارش تاسیسات نیوز، ایالت متحده آمریکا بخشی از مناطق دریایی دارای پتانسیل بالای تولید انرژی بادی را به حراج خواهد گذاشت.


دولت ایالات متحده بعضی مناطق دریایی آبهای فدرال، واقع در ماساچوست، نیویورک و نیوجرسی را به عنوان مناطق با ارزش جهت سرمایه گذاری به منظور دریافت و تولید سهم بیشتری از انرژی بادی معرفی کرده است.


Ryan Zinke، وزیر امور خارجه این دولت، در مورد این برنامه به نمایندگان حاضر در کنفرانس IPF گفت که ابتکارات و نو آوری های آمریکا در خصوص پیشنهاد این مناطق، تولید انرژی بادی بیشتری را در پی خواهد داشت و آمریکا را به سمت بهره وری بیشترو بهتر انرژی خواهد کشاند.


وی در ادامه افزود: از آنجایی که تعدادی از توسعه دهندگان انرژی، علاقه ی بسیاری به سرمایه گذاری در این مناطق نشان داده اند، ما در نظر داریم به منظور اجاره دو منطقه ماساچوست، حراج برگزار کنیم.


فروش و یا اجاره این مناطق واقع شده در دریا، جهت دست یابی به انرژی بادی، از پتانسیل فوق العاده ای بر خوردار است و توسعه آن نقش عظیمی در استراتژی انرژی بادی ایالات متحده آمریکا دارد. قابل ذکر است، تاریخ این حراج از 11 April تا 29 May در سال 2018خواهد بود.


همچنین در این کنفرانس، به آب های مناطق Fairways North و South و Hudson North و اشاره شد و مطالعه و بررسی در مورد آن ها در دستور کار قرار گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;