محصول برتر اتوماسیون ساختمان ۲۰۲۱ اعلام شد

تاسیسات نیوز/ ترجمه/ مهندس نیره شمشیری: یک موتور فرکانس متغیر کاربیدی سیلیکونی با راندمان بالا عنوان برترین محصول سال  AHR Expo 2021 را به خود اختصاص داد.
گفته می شود محصول برنده Infinitum Electric’s IEq یک کنترلر موتور کارآمدتر و کوچک تر، هوشمندتر و خنک تر با قابلیت های یکپارچه شده با IoT را در یک دستگاه فراهم می کند. آخرین پیشرفت های تغییر مرحله آن برای راندمان، اندازه و بسته بندی، OEM و کاربران نهایی را قادر می سازد از فناوری در محیطهای متنوع تری استفاده کنند.
Infinitum Electric’s IEq در اصل برنده گروه اتوماسیون ساختمان در رقابت سالانه ای، که معمولاً در AHR Expo  اعلام می شود، شد. با لغوشدن نمایشگاه ۲۰۲۱، برگزارکنندگان محصول برنده سال را به صورت آنلاین اعلام کردند.
محصول برنده به عنوان جایگزین ترانزیستورهای دوقطبی قدیمی براساس VFD معرفی می شوند.
IEq شامل سنسورهای IoT یکپارچه برای لرزش، دما، توان و ..، یک میکروکنترلر و یک درگاه مودم IoT «دیود داده های» یک راهه می شود. گفته می شود این تجهیز OEM ها و کاربران نهایی را قادر به نظارت بر چندین تجهیز برای جمع کردن ساده تر داده ها در میان هزاران ورودی می سازد. کنترلر آن‌بورد داده های سنسور IoT سریع را در زمان واقعی تحلیل می کند تا آنالیزهای پیش بینی کننده فوری فراهم شود.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;