مترو پردیس پشت در دولت!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه قیمت مسکن در پردیس متاثر از کاهش نرخها در تهران حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است گفت: بهمن ماه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در این شهر افتتاح می شود که مجموع افتتاحات به ۷۰ هزار واحد خواهد رسید.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید مهدی هدایت در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد اظهار کرد: تلاش می کنیم قیمت مسکن در پردیس به حداقل برسد که البته در روزهای اخیر بازار مسکن پردیس متاثر از کاهش قیمتها در تهران با افت حدود ۱۰ درصدی قیمت مواجه شده است.
وی افزود: طی روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی تصفیه خانه شماره ۲ پردیس به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد. همچنین ۳ باب مدرسه و درمانگاه با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک افتتاح می شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: اواخر آبان ماه شاهد کلنگ زنی بیش از ۲۸ پروژه روبنایی شامل مجموعه های ورزشی، آموزشی، درمانی، فرهنگی، فضای سبز به ارزش ۵۵۰ میلیارد تومان خواهیم بود.
هدایت با اشاره به افتتاح ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در هفته های اخیر گفت: روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ واحد از این تعداد به متقاضیان تحویل می شود که بخشی از واحدها تحویل شده و مابقی در حال تحویل است. برای این منظور واحد مستقل رفع نقص در فازها راه اندازی شده است.
وی از بهره برداری ۱۰ هزار واحد در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: در صورت انجام این مهم، مجموع افتتاحات مسکن مهر در پردیس به ۷۰ هزار واحد می رسد. حدود ۱۲ هزار واحد که ­­عملیات اجرایی آنها دیر شروع شده باقی می ماند که بخشی از آن اواخر امسال و بخش دیگر در سال آینده تحویل می شود.
هدایت با بیان اینکه در حال فسخ قرارداد تعدادی از سازندگان و پیمانکاران بدعهد هستیم تصریح کرد: کارهای زیربنایی مهمی در پردیس انجام شده که به طور مثال به اندازه طول جاده کرج تا قزوین به فاصله ۱۳۰ کیلومتر دیوار حائل ایجاد کرده ایم.
مدیرعامل عمران پردیس، پیشرفت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در پردیس را خوب توصیف و اظهار کرد: در روزهای آینده به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن فراخوان می دهیم تا قسط دوم ۴۰ میلیون تومانی خود را پرداخت کنند.
هدایت همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه مترو تهران ـ پردیس گفت: موضوع مترو پردیس در هیات دولت مطرح شده که از وزیر اقتصاد، وزیر کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری در حال پیگیری هستیم. درخواست دادیم در این خصوص نهایت مساعدت را داشته باشند.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;