مترو پردیس نیامده رفت!

صدیقه بهزادپور: عملیات اجرایی مترو پردیس به علت مخالفت دامنه دار محیط زیست با شرکت عمران پردیس برای حفاری کوه و …، این پروژه مهم را تعطیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مخالفت محیط زیست با شرکت عمران پردیس برای حفاری کوه و قطع درخت در مسیر خط متروی پردیس عملیات اجرایی این طرح را در بدو امر تعطیل کرد.
احداث متروی پردیس از جمله پروژه های مهمی به شمار می آید که در راستای کاهش تمرکز جمعیت در شهر تهران، سعی در بهینه سازی وضعیت زندگی در شهرهای اطراف پایتخت بوده است .
اما خبرهای متناوب اجرا و عدم اجرای این طرح در حالی به گوش می رسد که؛ خبر قاطعی در باره تخصیص بودجه و اجرایی شدن آن توسط قرارگاه خاتم به مدیریت وقت «سعید محمد» داده شد.
از دست رفتن زمان و هزینه های اجرایی این پروژه ها با ناهماهنگی ها در حوزه اجرا و قانون و … در حالی صورت می گیرد که، زمانِ مفید برای فصل ساخت و ساز و اجرایی کردن پروژه های عمرانی از دست می رود.
کاهش مشکلات مردم و ترغیب پایتخت نشینان به مهاجرت به شهرهای اطراف با راه اندازی چنین پروژه هایی از جمله مزایایی بود که متاسفانه با مخالفت های رسمی و غیررسمی به تعویق می افتد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;