لغو محکومیت یک عضو شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی

لغو محکومیت یک عضو شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی ، صورت گرفت. شوراهای هم عرض یک و دو سابق مجاز به صدور رای نیستند
به گزارش تاسیسات نیوز، لغو محکومیت یک عضو شورای مرکزی نظام مهندسی توسط وزیر راه و شهرسازی ، صورت گرفت. شوراهای هم عرض یک و دو سابق مجاز به صدور رای نیستند
در حالی طی هفته ‌های گذشته شورای انتظامی علیه یکی از روسای سازمان نظام مهندسی رایی را ابلاغ کرده بود که وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به معاون خود این رای را لغو کرد.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در خصوص رسیدگی به تخلفات در شوراهای انتظامی نظام مهندسی ساختمان با موضوع تعیین تکلیف شوراهای هم عرض یک و دو سابق با توجه به ماده سیزده آیین رسیدگی شورای مرکزی، بیان داشت: شوراهای هم عرض یک و دو سابق مجاز به صدور رای نیستند.
طی هفته‌های اخیر برای یکی از روسای سازمان نظام مهندسی توسط این شعب رایی صادر گردیده بود به این ترتیب رای مذکور با نامه وزیر راه و شهرسازی لغو می‌گردد.
تمام اتفاقات و کشمکش‌ های چند ماه اخیر در سازمان نظام مهندسی کشور در حالی روی می ‌دهد که ادارات کل استانی طبق قانون باید احکام قطعی شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی را اجرا کنند. دقیقا مشخص نیست چه اتفاقاتی در فاصله دو ماه مانده به برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی روی داده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;