قیمت رادیاتور در بازار چند است؟

در ساختمان‌های جدید این روزها دیگر خبری از بخاری‌های گازی و غیره نیست، بلکه تغییری در سیستم گرمایشی ساختمان‌ها ایجاد شده و می‌توان گفت تقریبا همه آنها به سیستم گرمایشی رادیاتور مجهز می‌شوند. علاوه بر ساختمان‌های جدید، می‌توان سیستم گرمایشی ساختمان‌های قدیمی را نیز تغییر داد و آن‌ها را به پکیج و رادیاتور مجهز کرد. اما برای اینکه بخواهید سیستم گرمایشی خود را به رادیاتور تغییر دهید، باید ابتدا قیمت آن را در نظر داشته باشید. در ادامه قیمت چندین مدل رادیاتور مناسب را آماده کرده‌ایم که می‌توانید با استناد به آن‌ها، هزینه‌های تقریبی تغییر سیستم گرمایشی را محاسبه کنید.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، رادیاتور ایران رادیاتور مدل Termocalor 500 در نوع ۱۰ پره، با قیمت ۵٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال در بازار عرضه می‌شود، این در حالی است که انواع ۷ پره و ۵ پره را می‌توانید به ترتیب با قیمت‌های ۳٫۵۷۰٫۰۰۰ و ۲٫۵۵۰٫۰۰۰ ریال خرید کنید.
مدل دیگری از این برند تحت عنوان Kal 500 در نوع ۱۰ پره را می‌توانید با قیمت ۶٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال خریداری کنید. البته اگر فضای اتاق‌های شما کوچک باشد و به نوع کوچک‌تر نیاز داشته باشید، می‌توانید انواع ۷ پره و یا ۵ پره را به ترتیب با قیمت‌های ۴٫۲۷۰٫۰۰۰ و ۳٫۰۵۰٫۰۰۰ ریال داشته باشید.
اما اگر می‌خواهید با همین هزینه از برندی دیگر رادیاتور خود را تهیه کنید، باید بدانید که برند گرم ایران مدل الگانس خود را در نوع ۱۰ پره با قیمت ۶٫۱۰۰٫۰۰۰، ۷ پره را با قیمت ۴٫۲۷۰٫۰۰۰ و ۵ پره را با قیمت ۳٫۰۵۰٫۰۰۰ در دسترس مشتریان قرار داده است.
بر اساس این گزارش، شرکت ایران نوین نیز مدل Termo 500 خود را در ۳ نوع ۱۰، ۷ و ۵ پره عرضه می‌کند که قیمت‌های آن‌ها به ترتیب ۴٫۳۰۰٫۰۰۰، ۳٫۰۱۰٫۰۰۰ و ۲٫۱۵۰٫۰۰۰ ریال است.
شایان ذکر است که محصول ارزان‌تر ایران‌ رادیاتور با عنوان Eco 500 نوع ۱۰ پره خود را با برچسب قیمت ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال در بازار عرضه کرده است. همچنین انواع ۷ پره و ۵ پره این محصول نیز به ترتیب با قیمت‌های ۳٫۱۵۰٫۰۰۰ و ۲٫۲۵۰٫۰۰۰ ریال در بازار عرض‌اندام می‌کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;