قبل از خرید شیر روشویی این مطلب را بخوانید

 کسب اطلاع از قیمت شیرهای روشویی و قیمت روشویی های سنگی، به ما در انتخاب مناسب کمک بسیاری خواهد نمود.
به گزارش تاسیسات نیوز، شیرآلات یکی از اصلی ترین لوازم خانگی می باشد که هر خانه ای نیاز است که آن را داشته باشد.
اما برای خرید شیرآلات باید به نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم شیرآلات خوبی را تهیه کنیم و از کیفیت و ضمانت آن ها مطمئن شویم تا مشکلی در آن ها به وجود نیاید.
شیرآلات دریچه های متفاوتی دارند که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.
انواع دریچه های شیرآلات عبارتند از: دریچه های فشاری، دریچه های توپی، دریچه های کارتریجی و دریچه های سرامیکی.
دریچه های فشاری از بقیه ی دریچه ها قدیمی تر و ساده تر می باشد و به علت وجود داشتن لاستیک های پلاستیکی خیلی زودتر از بقیه دریچه ها فرسوده می شود.
دریچه های توپی نیز همانند دریچه های فشاری قدیمی تر از سایر دریچه های شیرآلات می باشد و این دریچه ها کاربرد بیشتری در شیرآلات تک دستگیره ای دارند.
شیرآلاتی که دریچه کارتریجی دارند جدیدتر و با دوام تر از شیرآلات فشاری و توپی می باشد و همچنین تعمیر و تعویض اینگونه شیرآلات آسان می باشد و علاوه بر اینکه در شیرهای تک دستگیره ای وجود دارند در شیرآلات دو دستگیره ای نیز کاربرد بسیاری دارند.
شیرآلات سرامیکی نسبت به بقیه شیرآلات گران تر می باشند اما کنترل آب در آنها توسط صفحه ی سرامیکی می باشد و بسیار بادوام است.
سعی کنید در خرید شیرآلات بیشتر شیرهایی را خریداری کنید که از جنس نیکل براق، استیل، طلایی و.. باشند.
البته این موضوع اختیاری می باشد و به سلیقه ی فردی هر شخص مربوط می شود. اما جنس هایی که گفته شد از لحاظ زیبایی و کیفیت و دوام بالاتر و بهتر هستند.
شیرآلات اهرمی یکی از بهترین نوع شیرهای آب می باشند، زیرا علاوه بر اینکه آب گرم و سرد را با هم ترکیب می کند و دمای آن را تنظیم می کند دارای دریچه های سرامیکی نیز می باشد و هرگز با مرور زمان دچار چکه نخواهند شد.
شیر روشویی های بسیار پرکاربردی در بازار می باشد. پس باید برای خریدن شیرآلات این قسمت توجه کنید و دقت بسیاری در خرید آن داشته باشید. شیرآلات چشمی و یا لمسی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شیر روشویی می باشد زیرا همان طور که از اسمشان پیداست استفاده کردن از آن ها نیز بسیار آسان و بدون دردسر می باشد.
در شیرآلات چشمی فقط با حرکت دست شیرآب برای شما باز و بسته می شود و در شیرهای لمسی با لمس آرام دست و انگشت نیز شیرآب باز و بسته می شود. خریداری این نوع شیرآلات باعث می شود که خیلی کم شیر آب شما دچار لکه و کثیفی شود.
شیر روشویی چشمی
قیمت شیر روشویی:
با توجه به نوسانات ارز در بازار قیمت ثابتی برای خرید شیرآلات نمی توان داد. زیرا قیمت همه ی کالاهای موجود در بازار مدام در حال تغییر می باشند. اما هر چقدر که کیفیت شیرآلات بهتر باشد و از برندهای معروفی باشد قیمت آن ها نیز به مراتب بیشتر است و دوام و ماندگاری بیشتری برای شما دارد.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;