فرصتی در دل تهدید /پایان دو نمایشگاه با رویکردی متفاوت در تهران

تاسیسات نیوز/ مهری بهزادپور: بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان  و نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته عصر امروز با رویکردی متفاوت در شرایط اپیدمی کرونا به کار خود پایان می دهد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی ساختمان  و نهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته  از سه روز پیش در تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست وزارت صمت و تنی چند از مسئولان و مدیران اجرایی نمایشگاه آغاز به کار کرد.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه با حضور ۵۰۰ الی ۵۲۰ غرفه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران در حالی آغاز به کار کرد که شیوع کرونا ، رنگ و بویی متفاوت از برگزاری این نمایشگاه ها در دوره های پیشین، به آن داده بود.
فعالان عرصه ساخت و ساز و صنایع جانبی آن در این نمایشگاه ها از فرصت پیش آمده در وقفه و سکون نسبی بازار ساخت و ساز، به نحو احسن استفاده کردند و در غرفه های خود حضور یافتند، هرچند که محدودیت های حضور در این دوره از نمایشگاه، به دلیل بحران کرونا، بازدیدکنندگان را به طور محسوس کاهش داده بود.
البته از منظری دیگر، شاید کرونا، فرصتی در دل تهدید شیوع کرونا بود که با محدودیت ناخواسته در بازدید افراد غیرمتخصص از نمایشگاه، شکلی تخصصی تر و حرفه ای تر به آن داده و امکان بررسی و بازدید موشکافانه تر از نمایشگاه، برای اهل فن را فراهم ساخت تا فرصت تعاملات تجاری را بیشتر فراهم سازد.
در حقیقت نمایشگاه های مذکور، امکانی برای  معماران جوان جهت آشنایی و ایجاد ارتباط مستقیم با سازندگان و کارفرمایان برتر کشور و اخذ نمایندگی از آنها را مهیا ساخت.
 رعایت ضوابط  و پروتکل های بهداشتی با حضور در محل ورودی تمام سالن های این نمایشگاه، تجریه ای جدید بود که امکان بازدید از این نمایشگاه ها را برای عموم ایمن ساخته بود.
هر چند شرایط بازدیداز نمایشگاه، به شکل آنلاین نیز برای بازدیدکنندگان مجازی نیز از طریق امکانات ایجاد شده نیز مهیا بود.
حضور شرکتهای دانش بنیان ، فعالان بخش خصوصی و … دراین نمایشگاه، به منظور ارائه آخرین دستاوردهای خود فرصتی بود که در شرایط خاص امکان حضور مفیدتر در بازارهای داخلی با نگاهی به صادرات در عرصه بین المللی را برایشان به ارمغان آورد.
لازم به ذکر است این نمایشگاه، عصر امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری با حضور تنی چند از مسئولان به کار خود پایان خواهد داد.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;