فراخوان حضور در بزرگ‌ترین رویداد بین المللی تاسیسات کشور

شرایط اولیه حضور در بیستمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی تاسیساتی، و ثبت نام ابتدایی به شکل آنلاین اعلام شد.
 پایگاه خبری تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور:  بزرگ‌ترین رویداد تاسیساتی و صنعتی در سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در این راستا فراخوان و اعلام شرایط حضور در این نمایشگاه  و اطلاع از شرایط ثبت نام اولیه آن اعلام شد.
با توجه به اهمیت این رویداد در سطح بین المللی، بسیاری از تولیدکنندگان این حوزه امیدوارانه در انتظار  فراخوان ثبت نام در این دوره از نمایشگاه بودند.
بنا بر این گزارش، نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران  IRAN HVAC&R سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های صنعتی داخلی و بین‌المللی برگزار می‌گردد.
این نمایشگاه طی نوزده سال گذشته به عنوان بزرگترین رویداد تاسیسات در خاورمیانه، همواره با استقبال بی‌نظیر صاحبان صنایع مواجه بوده و در سال گذشته با وجود محدودیت های بسیاری که بابت ویروس کرونا بود با حضور ۲۵۰ شرکت صنعتی از ۸ کشور جهان در فضایی به مساحت ۳۱۰۰۰ متر مربع برگزار شده است. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند.
بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ مهر ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می‌آورد. با امید به اینکه بتوانیم در این رویداد گسترده میزبان شما بوده و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه چنانچه در دوره‌های پیشین نیز حضور داشته اند‌، می بایست با ویرایش اطلاعات خود و به روزرسانی آن اقدام به رزرو غرفه با شرایطی که در سایت http://www.iranhvac.com/fa/ به آن اشاره شده است کنند.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;