فتاح خواستار افزایش سهم بنیاد در حل مشکل مسکن شد

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه این بنیاد برای حل مشکل مسکن محرومان آمادگی دارد گفت: بنیاد مستضعفان می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان برای ساخت مسکن در اختیار دولت قرار دهد تا بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش یابد.

به گزارش تاسیسات نیوز، «پرویز فتاح» روز سه‌شنبه پس از حضور در نشست کمیسیون اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مستضعفان ارائه شد.  در شرایط اقتصادی کنونی بنیاد مستضعفان همراه مجلس شورای اسلامی و دولت خواهد بود تا بتوان بخشی از این مشکلات را ساماندهی کرد.
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه پیشنهاداتی درباره پرداخت اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه، تامین مسکن محرومان و غیره در جلسه امروز مطرح شد، افزود: مقرر شد، با همکاری کمیسیون اقتصادی و بنیاد مستضعفان ظرف ۲ هفته طرح‌های مربوط به موضوعات مذکور تدوین شود.
فتاح با بیان اینکه ما به دنبال توسعه فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت‌زدایی و کمک به معیشت مردم هستیم، تصریح کرد: بنیاد می‌تواند زمین، سیمان، میلگرد و کاشی رایگان را برای ساخت مسکن تامین کند، با تحقق این مهم بار دولت در تولید مسکن تا حدودی کاهش می‌یابد.
وی اضافه کرد: اگرچه بنیاد مستضعفان مسئولیت تخصصی در برابر تکمیل پروژه‌های عمرانی ندارد اما پیشنهاد دادیم، دولت و مجلس با همکاری یکدیگر طرحی تدوین کنند تا این پروژه‌ها با استفاده از ظرفیت بنیاد تکمیل شود.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;