فاضلاب شهری، قاتل کارگر کاشانی

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از جان‌باختن کارگر ۲۸ ساله در اثر ریزش دیواره گودال انتقال فاضلاب شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، روح‌الله فدایی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به دنبال تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گزارشی مبنی بر محبوس شدن کارگری درون گودال فاضلاب شهری دریافت شد که نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره دو این سازمان به محل اعزام شده و با تجهیزات مربوط اقدام به آواربرداری و خارج کردن جسد بی‌جان این چاه‌کن کردند.
فدایی از کارفرمایان و کارگران خواست تا پیش از فعالیت‌های عمرانی در کنار ایجاد محیطی ایمن، اصول و هشدارها را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناشی از کار نباشیم.
بر اساس این گزارش، هفته گذشته نیز اتفاق مشابهی در قزوین بر اثر حفر غیر اصولی چاه فاضلاب و تولید گازهای سمی رخ داد که منجر به مرگ دو نفر شد.
این گزارش حاکی است،  درروستای پاچنار، حفر غیر اصولی و کارشناسی نشده چاه فاضلاب جدید در مجاورت چاه فاضلاب قدیمی موجب ساطع شدنگاز‌های سمی در محیط شد که بر اثر این انتشار گاز دو نفر در چاه سقوط کردند و خفه شدند.
 نجاتگران تیم کوهستان دفتر نمایندگیطارم سفلی موفق شدند با ایجاد کارگاه‌های تخصصی نجات در چاه پس از گذشت دو ساعت عملیات طاقت فرسا در محیط خطرناک گاز‌های سمی افراد فوت شده را از چاه خارج کنند.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;