طلسم مترو پردیس امسال می شکند؟

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت متروی تهران – پردیس امسال بر اساس برنامه زمان بندی آغاز و طی ۴ سال با اعتبار ۴۳۰۰ میلیارد تومان تکمیل خواهد شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، حبیب الله طاهر خانی  در حاشیه بازدید از طرح های در دست احداث مسکن مهرپردیس به خبرنگاران گفت:  مطالعات، امکان سنجی مسیر و نقشه‌های اجرایی متروی تهران – پردیس به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از افتتاحیه بزرگ در مسکن مهرپردیس ،خبرداد و اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱، ۵، ۸، ۹ با فعالیت بیش از پیش پیمانکاران در دست اقدام و اجرا است.

طاهرخانی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر با کیفیت خوب ساخته شده  به متقاضیان تحویل داده می شود، افزود: کوتاهی برخی از پیمانکاران در ساخت واحدها مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد کرده اما متقاضیان نگران نباشند، تمامی نواقص واحدها برطرف و واحدها تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در مورد ساخته نشدن مسکن اقدام ملی در شهر پردیس، اظهار داشت: مسکن ملی در پرند بار اصلی اقدام ملی را بر دوش خواهد کشید.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: بیشترین تعداد مسکن ملی استان تهران در پرند ساخته می‌شود و در پردیس نیز بر اساس طرح جامع قبلی و بر اساس تعداد مصوب شده، تعداد محدودی مسکن ملی ساخته خواهد شد.

طاهرخانی ادامه داد: هیچ الحاقی در قالب مسکن ملی در پردیس، نخواهیم داشت و تنها همان تعداد محدود ثبت نام مسکن ملی در این شهر اجرا خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن ملی در پردیس منتفی نیست و شرکت عمران به تعهد خود درمورد ساخت موارد  محدود ثبت نام شده اقدام خواهد کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;