ضرورت نصب کلید هوشمند در کولر آبی

با توجه به این‌که بیشتر خانه‌ها کولر آبی دارند و این وسیله برای تولید سرما از آب و برق به طور همزمان استفاده می‌کند توصیه ما این هفته به کاهش مصرف شما کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، آرام آرام به فصل تابستان نزدیک می‌شویم و روزهای گرم سال گرمای خود را به تن شهروندان می تاباند. از این‌رو شهروندان در این روزها در فکر راه‌اندازی سیستم‌های سرمایشی به‌ویژه کولر آبی هستند.

بسیاری از مردم دست به آچار شده اند تا با بررسی وضعیت سلامت و ایمنی کولرها شرایط میزبانی تابستان را برای اهل خانه در روزهای داغ فراهم کنند.

با توجه به این‌که بیشتر خانه‌ها کولر آبی دارند و این وسیله برای تولید سرما از آب و برق به طور همزمان استفاده می‌کند، گاه فیش‌های مصرفی آب و برق شهروندان در ماه‌های گرم سال به شدت افزایش می‌یابد.

توصیه ما این هفته به کاهش مصرف شما کمک می‌کند وجود کلید هوشمند در کولر آبی نقش مهمی را در کنترل از لحاظ تنظیم دمای خانه و از لحاظ میزان مصرف آب دارد.

مصرف انرژی برق با کمک تایمر این کلیدها کاهش پیدا می‌کند اگر کولر شما کلید هوشمند ندارد می‌توانید آن را با هزینه اندکی نصب کنید.

در کنار این اقدام یک توصیه دیگر هم برای شما داریم اگر کانال کولر خانه شما خارج از ساختمان است با نصب پشم شیشه یا سایه بان از دور رفت سرما جلوگیری کنید.

محیط پوشال‌ها برای رشد باکتری قارچ فضای مناسبی دارند به همین دلیل برای پیشگیری از بیماری‌های تنفسی به آب مخزن کولر، محلول ضدعفونی کننده اضافه کنید تا در تابستان از هدر رفت انرژی جلوگیری کنید و روزهای خوب و خنکی را تجربه کنید.

منبع تهران نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;