شبکه فاضلاب مرکزی تهران تا پایان امسال تکمیل می‌شود

مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران گفت: ۹۵درصد عملیات اجرای شبکه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب مناطق مرکزی پیشرفت یافته و تا پایان امسال تکمیل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، عباس ثامنی در این باره گفت: شبکه فاضلاب طراحی‌شده برای مناطق مرکزی تهران حدود ۲ هزار کیلومتر است که تاکنون یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر آن اجرا و لوله‌گذاری شده است.
وی ادامه داد: ۳۰ کیلومتر باقی‌مانده آن نیز تا پایان امسال اجرا خواهد شد.
ثامنی با اشاره به رفع انفصالات در نواحی مرکزی گفت: از ابتدای امسال تاکنون در پنج نقطه رفع انفصال انجام شده که می‌توان به تقاطع جمهوری و ظهیرالاسلام با قطر ۷۰۰ میلی‌متر، خیابان کاج ضلع شمالی بیمارستان خانواده با قطر ۳۰۰ میلی‌متر، خیابان سعدی از خیابان صفا تا خیابان قاعدی با قطر ۳۰۰ میلی‌متر، خیابان مولوی تقاطع وحدت اسلامی با قطر ۳۰۰ میلی‌متر و فرعی‌های خیابان مولوی اشاره کرد.
مدیر اجرایی شرکت فاضلاب تهران بیان داشت: با رفع نقاط انفصالات و تکمیل خط انتقال، این محدوده برای نصب انشعاب‌ها به شرکت‌های آبفای مناطق ۲ و ۴ تهران تحویل می‌شود.
به گفته ثامنی قطر لوله‌گذاری شبکه در این مناطق از ۲۵۰ تا۷۰۰ میلی‌متر است که به دلیل واقع‌شدن مراکز تجاری متعدد شامل سفارت‌خانه‌ها، ادارات دولتی و وزارت‌خانه‌ها در این محدوده اجرای شبکه با شرایط ویژه‌ای انجام می‌شود.
ناحیه مرکزی تهران مناطق۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ شهرداری تهران را شامل می‌شود و با اتمام پروژه، فاضلاب مناطق مرکزی از طریق خط انتقال ۱۸۰۰ میلی‌متر به تونل فاضلاب‌رو شرق منتقل می‌شود.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;