شاید کرونا زودتر بمیرد!بهار امسال گرمتر می شود

سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرده به دلیل تغییرات آب و هوایی بهار امسال در بسیاری از نقاط جهان دمای هوا گرمتر خواهد بود و با توجه به اعلام نظر کارشناسان مبنی بر تاثیرگذاری گرما در از بین بردن این ویروس امید است کرونا زودتر بمیرد!
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، طبق پیش بینی جدید در ماه‌های آینده گرمایی بی سابقه بخش‌های مختلف جهان را در بر می‌گیرد.
سازمان جهانی هواشناسی اعلام کرده به دلیل تغییرات آب و هوایی بهار امسال گرم‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و این امر ارتباطی به پدیده هوایی ال نینو ندارد.
پدیده هوایی ال نینو به افزایش دمای هوای جهان منجر می‌شود اما محققان به تازگی متوجه شده‌اند تغییرات آب و هوایی ناشی از فعالیت‌های انسانی تاثیری به مراتب قوی‌تر از این رویداد طبیعی دارد.
پدیده هوایی ال نینو به افزایش دما و بارش‌های سنگین، سیل و خشکسالی در نقاط مختلف جهان منجر می‌شود. اما طبق گزارش سازمان جهانی هواشناسی طی ماه‌های مارس تا می (فصل بهار) ۳۵ درصد احتمال ایجاد پدیده ال نینو وجود دارد.
این سازمان پیش بینی می‌کند حتی بدون پدیده‌های طبیعی، تغییرات آب و هوایی انسان ساز سبب می‌شود دمای هوا در برخی قسمت‌های جهان افزایش یابد.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;