سازمان‌های نظام مهندسی شفافیت مالی ندارند

رئیس سابق شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که عدم شفافیت مالی یکی از نقاط ضعف سازمان‌ نظام مهندسی است، گفت:این ضعف موجب بحث‌های زیادی در بیرون سازمان شد که به ما آسیب زد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ فرج‌الله رجبی در آیین تودیع و معارفه رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با بیان این‌که از آنجاکه مهمان دقیقه ۹۰ هستم خیلی صحبت نمی‌کنم، اظهار کرد:  سه سال خیلی پر فراز و نشیب چه در داخل سازمان چه در ارتباط با وزارت راه و شهرسازی را پشت سر گذاشتیم.
وی با یادآوری این‌که با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی فضای آشفته به فضای آرامش رسید، افزود: سازمان‌ها وام دار وزیر راه هستند و امیدواریم که همچنان حمایت قوی و همه جانبه از سازمان‌ها ی نظام مهندسی ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: فکر می کنم سازمان‌ باید انضباط تشکیلاتی، شفافیت مالی و ارتقای خدمات مهندسی داشته باشند. در دوره سه ساله از عدم شفافیت مالی آسیب‌های زیادی دیدیم و موجب بحث‌های زیادی در بیرون سازمان شد که با ما آسیب زد.
رئیس سابق شورای مرکزی سازمان تاکید کرد: یکی از نقاط ضعف ما عدم انسجام در سازمان بود که امیدواریم با ورود افراد جدید این مسئله محقق خواهد شد.
منبع تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;