رکود در بازار آسانسور

رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور گفت: هم اکنون صنف آسانسور به دلیل کاهش ساخت و ساز در رکود به‌سر می‌برد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، عباس ابریشمی، رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور درباره بازار آسانسور در کشور گفت: هم اکنون صنف آسانسور به دلیل کاهش ساخت و ساز در رکود به‌سر می‌برد.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور با اشاره به تقسیم بندی آسانسورهای ساختمانی گفت: در مجموع آسانسور‌های ساختمانی به دو دسته آسانسور ارتفاع زیاد و با سرعت بالا و آسانسور‌هایی با ارتفاع معمولی، طبقه‌بندی می‌شوند.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی گفت: باتوجه به آنکه هم اکنون تغییر محسوسی در قیمت ساخت آسانسور دیده نمی‌شود، اما کمبود مواد اولیه به تدریج  موجب افزایش قیمت آن می‌شود.
ابریشمی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران، در سایر کشور‌ها قابل پذیرش نیست و تولیدکنندگان ناچارند که استاندارد‌های بین المللی را اخذ کنند، البته این موضوع، هزینه‌های گزافی بر تولیدکنندگان و صادرکنندگان تحمیل می‌کند.
ابریشمی گفت: اگر این واحد صنفی در بازار رونق گیرد به طور قطع بازار این واحد بهبود می‌یابد که البته توجه و تلاس مسئولان دور از انتظار نیست.
رئیس اتحادیه آسانسور و پله برقی کشور تأکید کرد: باتوجه به شعار رونق تولید، صنف آسانسور در تلاش است که بتواند در جهت تحقق این شعار گام  بردارد.
منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;