راه‌اندازی سامانه ملی پایش مصرف انرژی در ساختمان

در دیدار رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با رییس سازمان سازمان نظام مهندسی ساختمان، درباره نحوه استقرار و راه‌اندازی سامانه ملی پایش مصرف انرژی در ساختمان به منظور توسعه زمینه‌های همکاری با تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و همچنین حمایت‌های پشتیبانی و لجستیکی و نرم افزاری و سخت افزاری در این سامانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، دکتر محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با مهندس خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل شورای مرکزی دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه درباره نحوه استقرار و راه‌اندازی سامانه ملی پایش مصرف انرژی در ساختمان به منظور توسعه زمینه‌های همکاری با تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز و همچنین حمایت‌های پشتیبانی و لجستیکی و نرم افزاری و سخت افزاری در این سامانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پیش از این، رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از راه‌اندازی سامانه پایش مصرف انرژی در هفته دولت خبر داده و گفته است: سازمان نظام مهندسی ساختمان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دو ضلع دیگر راه‌اندازی این سامانه در کنار وزارت راه و شهرسازی هستند.
منبع نظام مهندسی کشوری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;