آرزوی نوروزی رئیس انجمن جایگاه‌های سوخت خصوصی کشور:

رفع کرونا و دو منظوره شدن کارت‌های بانکی با کاربری کارت سوخت

رئیس انجمن جایگاه‌های سوخت رفع کرونا و دومنظور شدن کارت‌های بانکی با کاربری کارت سوخت را آرزوی دست‌یافتنی خود در آستانه سال جدید ذکر کرد.
ناصر رئیسی‌فر در گفت و گو با خبرنگار تاسیسات نیوز، درباره اینکه چه آرزویی در آستانه سال ۹۹ برای خود و هموطنانش دارد گفت: آرزوی سلامتی و رفع بلای کرونا آرزویی است که هر ایرانی هم‌اکنون به آن می‌اندیشد و تحقق این آرزو نیز با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و ماندن در خانه دور از انتظار نیست.
وی با بیان اینکه مطمئناَ موفق به شکست کرونا خواهیم شد گفت:‌ امیدوارم این بحران با کمترین میزان تلفات در جهان و همچنین ایران پشت سر گذاشته شود.
رئیسی‌فر در ادامه یادآور شد: بهترین آرزوی من در راستای انجام وظایف کاری و حیطه شغل خودم این است که انشالله با تعامل مسئولان امکان نصب دستگاه‌های پرداخت بر روی دستگاه‌های سوخت‌گیری در جایگاه‌ها به زودی فراهم شود تا علاوه بر مکانیزه شدن پروسه سوخت‌گیری امکان دوری از آلودگی، تبادل نقدینگی و … فراهم آید.
به گفته وی انجام این کار تا پیش از سال ۹۹ نیز حتی فراهم است و این می‌تواند بهترین هدیه نوروزی به مردم ایران با توجه به تاکید مسئولان بر پیشگیری از کرونا باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;