دو نقشه‌ای بودن ساختمان‌ها معضل اصلی ساخت و ساز در لرستان است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان گفت: دو نقشه‌ای بودن ساختمان‌ها معضل اصلی ساخت و ساز در استان است.
علیرضا آریان مهر در جلسه هیات مدیره سازمان که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور برگزار شد با اشاره به اینکه دو نقشه‌ای بودن ساختمان های معضل اصلی ساخت و ساز در استان است، بیان کرد: آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان وجود دارد.
وی با تاکید براینکه هیئت مدیره دوره نهم با همدلی فعالیت خودشان را آغاز کرده است، اظهار کرد: این تشکل بزرگ حرفه‌ای با داشتن ۸ هزار و ۹۹۱ عضو و ۳ هزار ۳۶۲ عضو پرونده دار نیاز به هم افزایی با دستگاه‌ها در جهت توسعه کشور و خدمت به استان دارند.
این مسئول در ادامه به بحث منافع متعارض اشاره کرد و افزود: با توجه به نزدیک بودن به ایام عید و ساخت وساز ضرورت دارد این فعالیت‌ها سامان یابند وگرنه با چالش بزرگی روبرو هستیم.
رئیس سازمان مهندسی ساختمان استان به الکترونیک بودن خدمات نظام مهندسی اشاره کرد و افزود: این سازمان با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها به دنبال تداوم خدمات الکترونیک به شهروندان است.
وی در ادامه گفت: جلساتی مشترکی با شهرداری خرم‌آباد، شورای شهر بروجرد و شورای شهر الیگودرز برگزار شده است تا با همکاری خدمات بهینه‌ای به هم استانی‌ها ارائه شود.
رئیس سازمان مهندسی ساختمان لرستان بحث معضل دو نقشه‌ای بودن را در استان مطرح کرد و گفت: متاسفانه برخی از ساخت و سازها در شهرها و استان بدون اینکه مراجعه به سازمان نظام مهندسی انجام شود انجام می‌گیرد.
آریان مهر با تاکید براینکه آمادگی مشارکت در زمینه رفع این مشکل در نظام مهندسی استان  وجود دارد، بیان کرد: نیاز است دستگاه‌های اجرایی به ویژه اداره کل راه و شهرسازی همکاری‌های لازم را جهت رفع و اصلاح این قانون داشته باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;