چهل و یکمین دوره اصول طراحی تاسیسات آکادمی کاشانه

چهل و یکمین  دوره اصول طراحی تاسیسات مکانیکی،ساختمانی،بیمارستانی و صنعتی آکادمی کاشانه روز پنجشنبه ۱۷ مرداد ماه آغاز شده است .

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، این دوره یکی از پرطرفدارترین دوره‌های آکادمی کاشانه است که از سال ۸۸ تا کنون برگزار می‌شود و در این سال‌ها توانسته است ۸۳۰ نفر را در این حوزه آموزش دهد. آکادمی کاشانه با برگزاری این دوره به عنوان کامل‌ترین دوره طراحی تاسیسات مکانیکی در ایران میزبان افراد از نقاط مختلف کشور مانند تبریز،اهواز،قم، کاشان و دیگر شهرها بوده و با این کمال‌طلبی، توجه بسیاری از متخصصان این حوزه را به خود جلب کرده است. به طوری که حتی مهندسان این حوزه هم علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌‌ها هستند. این دوره‌ها بر منابع دقیق و مدرسان مجرب بنا شده است و مدرسانی باسابقه‌ای مانند مهندس صدرا واصف، مهندس سعیدپیرستانی  و … به تدریس در این دوره می‌پردازند.

مدیر آموزش آکادمی کاشانه برای استقبال از این دوره موارد بسیاری را نام برد که از این  موارد می‌توان به دو مورد زیر اشاره کرد: مبانی اساسی تا نکته‌های ریز طراحی تاسیسات تدریس می شود و به خاطر همین برای هر میزان دانش و تجربه مفید است. علاوه بر این از صدها عدد طلایی، جدول و نمودار مهم در تاسیسات مکانیکی بررسی و استفاده می‌شود که می‌تواند برای شرکت کنندگان در این دوره مفید باشد.

این دوره هر ساله سه و یا چهار بار برگزار می‌شود و ظرفیت هر یک از این دوره‌ها ۳۰ نفر است. لازم به ذکر است که این دوره به مدت ۱۰ یعنی از سال ۸۸ برگزار می‌شود و قدیمی‌ترین دوره آموزش اصول طراحی در ایران به شمار می‌آید.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;