دعوت به همکاری نظام مهندسی جهت آموزش مباحث اختیاری

مدیر آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمانی مرکزی به تاسیسات نیوز گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور توسعه کمی و کیفی آموزشهای مرتبط، با آموزشگاه ها، افراد حقیقی یا حقوقی که حداقل مجوزهای لازم را در امر آموزش را داشته باشند همکاری خواهد کرد.
تاسیسات نیوز/ مهری بهزادپور: استفاده از ظرفیتهای موجود ولی ناشناخته، همزمان با شیوع «ویروس کرونا» شاید یکی از فرصتهایی باشد که در دل تهدید ایجاد می شود.
بهره وری از این فرصتها در عصر کنونی با وجود محدودیتهایی که «کووید ۱۹» ایجاد کرده، بیشتر در بستر اینترنت شکل گرفته و شاید  استمرار آن را در دوران پساکرونا به منظور ارتقاء بهره وری بیشتر کمی و کیفی نیز شاهد باشیم.
سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور توسعه امر آموزش و جلوگیری از وقفه در این حوزه با هماهنگی معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اقدام به ایجاد سامانه یکپارچه دوره های آموزشی مجازی با محوریت موضوعات مرتبط با گروه های هفتگانه نظام مهندسی کرده است .
محمد حسام الدین قیاسی ، مدیر آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار ما در باره آموزشهای مباحث مرتبط با نظام مهندسی گفت :
سازمان نظام مهندسی ساختمان به منظور توسعه کمی و کیفی آموزشهای مرتبط، با افراد حقیقی یا حقوقی که حداقل مجوزهای لازم را در امر آموزش داشته باشند همکاری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این آموزشهای در بستر اینترنت و به صورت آموزشهای آنلاین خواهد بود اظهارداشت:
تمام موسسات، آموزشگاه ها و حتی اساتید مسلط به تدریس دوره ها و مباحث مرتبط به گروه های تخصصی نظام مهندسی می توانند با تماس با مرکز آموزش سازمان نظام مهندسی جهت تدریس مهارتهای آموزشی در این زمینه اعلام همکاری کنند.
به گفته وی، دوره های مذکور به منظور یکپارچه سازی و وحدت رویه در برگزاری دوره های آموزشی به شکل سراسری در تمام استانهای کشور برگزار می شود و در این راستا سامانه ای به این منظور راه اندازی شده است.
قیاسی یادآور شد:
آموزشهایی که در این سامانه به شکل آنلاین و غیرحضوری صورت می گیرد علاوه بر مباحث مرتبط با نظام مهندسی شامل دیگر مهارتهایی که به صورت غیرمستقیم با مقوله گروه های تخصصی نظام مهندسی نیز مرتبط می شود، خواهد بود.
مدیر آموزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان، تاکید کرد این آموزشها فقط شامل دوره های آموزشی اختیاری و به شکل آنلاین خواهد بود.
وی همچنین در ادامه از امضای تفاهمنامه با انجمن جوش و بتن ایران جهت ارائه دوره های آموزشی در این راستا خبر داد و افزود:
دوره های اختیاری با موضوعات مختلف بر اساس نیاز متقاضیان برگزار خواهد شد و تمامی اعضا سازمان می توانند با مراجعه به سامانه آنلاین  elemence.ir از تدریس دوره های مورد نظر بهره مند گردند.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;