در نظرسنجی عامل اصلی قطع برق شرکت کنید

با ایجاد یک نظرسنجی در خصوص خاموشی‌های اخیر به عوامل مهم تاثیرگذار در آن پرداخت. بیش از ۲۷۰۰ نفر از فعالان صنعت برقی و کاربران این سایت در این نظرسنجی شرکت کردند که از نگاه آن‌ها مدیریت ضعیف مهمترین عامل خاموشی‌های اخیر انتخاب شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، در فضای مجازی و رسانه‌های غیرتخصصی دلیل خاموشی‌های اخیر عمدتا به دو عامل ماینر‌ها و کمبود گاز ربط داده شد و البته وزارت نیرو را مسبب اصلی این مشکل عنوان می‌کردند. نظرسنجی منتشر شده در راستای کسب نظر فعالان حوزه این صنعت ایجاد شد. فعالان و کارکنان صنعت برقی از بین گزینه‌های مختلف اکثرا به گزینه مدیریت ضعیف رای دادند.
سوال شده بود عامل اصلی خاموشی‌های اخیر چیست که امکان انتخاب یک یا دو گزینه وجود داشت. بیش از ۲۷۰۰ نفر در این نظرسنجی شرکت کرده بودند و افراد شرکت کننده از بین گزینه‌های مختلف، نظر خود را به شکل زیر ثبت کردند:
ماینر‌ها ۲۴.۶%- صادرات برق ۱۲.۹۱%- تحریم‌ها ۴.۸% – کمبود گاز ۱۱.۲۱% و مدیریت ضعیف ۴۶.۴۸%
برای اولین بار است که در پیک زمستانی نیز کشور دچار کمبود برق شده و با اینکه نسبت به تابستان حدودا ۲۰ هزار مگاوات مصرف کمتر وجود دارد باز هم کمبود تولید رخ داده است. کاربران دلیل اصلی این کمبود تولید و خاموشی‌های اخیر را مدیریت ضعیف ارزیابی کرده اند.
برای مشاهده آرشیو نظرسنجی های قبلی می توانید از لینک زیر وارد شوید:
منبع برق نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;