دانفوس مدعی تولید کوچک‌ترین شیر انبساط الکترونیکی جهان شد

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: دانفوس از جدیدترین محصول خود که به اعتقاد خود کوچک‌ترین شیر انبساط الکترونیکی جهان برای دستگاه‌های تهویه مطبوع کوچک است رونمایی کرد. بهره‌وری بالا، قابلیت اطمینان و کارکرد بی‌سروصدا از جمله مزایای این شیر انبساط محسوب می‌شود که تولیدکنندگان تجهیزات اصلی می‌توانند از آن بهره‌مند شود.
به گزارش تیم ترجمه پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، این محصول جدید که با نام ETS 5M عرضه می‌شود، نسبت به سایر شیرهای انبساط هم کوچک‌تر است و هم سبک‌تر و همین امر فرصتی را برای تولیدکنندگان تجهیزات اصلی فراهم می‌کند تا سیستم‌های کامپکت طراحی کنند.
بر اساس این گزارش، محصول جدید دانفوس ضمن ارایه قابلیت جریان دوگانه کامل، عملکرد دقیق و بی‌سروصدایی را هم برای سیستم گرمایش و هم سرمایش تامین می‌کند. ETS 5M علاوه بر موارد فوق، برای سیستم‌های تهویه مطبوع اتاق کامپیوتر که دارای تبخیر زیادی هستند، نیز مناسب است.
این گزارش حاکی است؛ کنترل جریان دقت این شیر انبساط الکترونیکی کوچک عملکرد بسیار خوبی برابر رطوبت و نشتی داخلی دارد که همین امر می‌تواند به اطمینان‌پذیری سیستم در دیتاسنترها بهبود بخشد.
شایان ذکر است، شیر انبساط جدید دانفوس با مبردهایی همچون R32 همخوانی دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;