خرم:لیست اعلام شده نامزدهای انتخابات نظام مهندسی تهران جعلی است!

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور: لیستی که تا به امروز در فضای مجازی یا برخی از شبکه‌های اجتماعی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات نظام مهندسی استان تهران به صورت فراگیر منتشر شده، جعلی است.به گزارش تاسیسات نیوز، احمد خرم  درباره لیست منتشر شده از نامزدهای انتخابات نظام مهندسی استان تهران اظهار داشت: لیستی که در فضای مجازی یا برخی از شبکه‌های اجتماعی به صورت فراگیر منتشر شده، جعلی است.
وی ادامه داد: اینکه لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مشخص شده، شایعه است و هیچ لیست رسمی فعلا منتشر نشده است.رییس سازمان نظام مهندسی کشور تاکید کرد: هنوز لیستی منتشر نشده است که نیاز به بازنگری داشته باشد.
 محمودزاده – معاون وزیر راه و شهرسازی- هم اعلام کرده‌ که لیست داوطلبان در حال بررسی است.وی در پاسخ به این سوال که برخی از متخلفان دوره‌های گذشته در مصاحبه با برخی از رسانه‌ها خود را تایید صلاحیت شده معرفی کرده و ائتلاف و گروه خود را هم تبلیغ می‌کنند، اظهار داشت: معلوم نیست این افراد در لیست نهایی حضور داشته باشند تا لیست تایید صلاحیت شده ها اعلام نشود، نمی‌توان در این باره قضاوتی داشت. هنوز وضعیت تایید صلاحیت هیچ یک از دواطلبان مشخص نیست.
خرم گفت: مرجع رسیدگی به این موضوع و تایید صلاحیت‌ها هیات نظارت است و هیات نظارت هنوز چیزی را اعلام نکرده است. ۲۵۰ نفر نامزدی خود را در انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام کرده‌اند و کاندیدا شده‌اند که به طور قطع ریزش خواهند داشت و بسیاری حذف خواهند شد.وی با بیان اینکه فردا لیست نهایی تایید صلاحیت شده‌ها اعلام می‌شود و علت عدم تایید صلاحیت را هم اعلام می‌کنیم، افزود: دوشنبه انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و سه شنبه نتایج اعلام خواهد شد.

 

منبع ایلنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;