حسین فخرایی: صنعت همیشه رو به جلو در حرکت است

اقتصاد هرچقدر هم که ضعیف باشد و رو به افول حرکت کند، اما صنعت در ذات خود چیزی دارد که تمایل دارد رو به جلو حرکت کند. این بخشی از گفته‌های دکتر حسین فخرایی، استاد دانشگاه است که در گفت‌وگو با تاسیسات نیوز به آن اشاره کرد. متن کامل گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:
سال ۹۷ هم به خاطره پیوست و باید وارد سال ۹۸ شویم. سالی که در طالع بینی‌ها سـال خــوک است. حیوانی که سمبل پول و ثروت است. با توجه به این نامگذاری، چشم‌انداز شما برای وضع اقــتصاد و کسب و کار به ویژه در صنعت تاسیسات چیست؟
امیدوارم خوب باشد. هرچند که کشور همیشه با مشکلات مواجه بوده است ولی صنعت بطور کلی و صنعت تاسیسات به‌خصوص، رو به جلو بوده است.
اگر وارد این حرفه نمی‌شدید، فکر می کنید الان چه شغل دیگری داشتید؟
باز هم همین صنعت را ترجیح می‌دهم.
آیا سال ۹۷ برای شما سال خوبی بود؟ تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاقاتی که در این سال برای شــما و شرکت متبوع شما رخ داد، چه چیزی بود؟
تلخ‌ترین خبر، جهش قیمت دلار بود که تاثیر منفی بر روی فعالیت‌ها داشته است. شیرین‌ترین آن، دیدن فعالیت جوان‌های کوشا در این صنعت است.
مهم‌ترین دستاوردهایی که شرکت‌ شما در سال ۹۷ کسب کرد چه بودند؟ آیا در این سـال توانستید به برنامه‌ها و اهدافی که سال گذشته تعیین کرده بودید، برسید؟
به اهداف بطور رضایت بخش نرسیدیم شاید به‌علت شوک‌های اقتصادی بود.
رویایتان برای سال آینده چیست؟ چه اقداماتی برای تحقق این رویاها انجام می‌دهید؟
فقط کوشش و تلاش و امید به آینده
بهترین خبری که دوست دارید در سال ۹۸ بشنوید چیست؟
توجه بیشتر صنعت به دغدغه‌های زیست محیطی و فعال‌تر شدن آزمایشگاه معتمد زیست محیطی
یک فیلم و یک کتاب پیشنهاد کنید.
فیلم «روزی که دنیا از حرکت ایستاد» به کارگردانی «اسکات درکسون» و کتاب «راهبری مدارس پایدار» نوشته «دبرا ماسی»
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;