حسینی: ساماندهی بازار مسکن یکی از اولویت‌های کمیسیون عمران است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که پیگیری دغدغه‌های مردم به ویژه در حوزه بازار مسکن و حمل و نقل درون شهری و بین شهری از اولویت‌هایی است که در کمیسیون عمران با جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش تاسیسات نیوز، سیدالبرز حسینی درباره اولویت‌های کمیسیون عمران بیان کرد:‌ روز گذشته اولین جلسه کمیسیون عمران برگزار و در این جلسه هیأت رئیسه کمیسیون انتخاب شدند. ان‌شاءالله در جلسات آتی باید برنامه‌ها و محورهای کمیسیون عمران تبیین شود.
وی در ادامه اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در کمیسیون عمران باید دنبال شود تعیین تکلیف بازار مسکن است. ساماندهی بازار مسکن یکی از اولویت‌های اساسی کمیسیون عمران است که با جدیت دنبال خواهد شد. بحث دیگری که در کمیسیون عمران باید دنبال شود بدهی‌های دولت به پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم تصریح کرد: از دیگر مسائلی که امروز دغدغه مردم بوده و باید در کمیسیون دنبال شود بحث حمل و نقل می‌باشد. از سوی دیگر تکمیل پروژه‌های راه‌سازی نیز باید با جدیت دنبال شود.
حسینی در پایان تأکید کرد: مسائلی که در حوزه عمرانی و زیرساخت‌های شهری و روستایی برای مردم دغدغه ایجاد کرده است قطعا در کمیسیون عمران دنبال خواهد شد تا ظرف مدت معینی بخشی از التهاب جامعه کاسته شود. قطعا کمیسیون عمران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به رسالت خود در حوزه عمرانی عمل کند.
منبع ایرنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;