حامد فتاحی: سال ۹۸ به مراتب سخت‌تر خواهد بود

فضای اقتصادی کشور طی یک سال گذشته آنقدر دستخوش ناآرامی و تلاطم‌ها قرار گرفت که امید به بهبود شرایط و رقم زدن اقتصادی شکوفا و پررونق خیلی دور از انتظار به نظر می‌رسد. حامد فتاحی، مدیر توزیع و فروش شرکت صنایع روشنایی مازی نور، معتقد است سال ۹۸ به مراتب سخت‌تر از سال قبل است، چرا که از همان ابتدا آغاز آن با تورم بوده است. نوروز را فرصت مغتنمی شمردیم و گفت‌وگویی کوتاه با وی انجام داده‌ایم:
سال ۹۷ هم به خاطره پیوست و باید وارد سال ۹۸ شویم. سالی که در طالع بینی‌ها سـال خــوک است. حیوانی که سمبل پول و ثروت است. با توجه به این نامگذاری، چشم‌انداز شما برای وضع اقــتصاد و کسب و کار به ویژه در صنعت تاسیسات چیست؟
سال ۹۷ سال سختی در اقتصاد کشور بود. سالی‌که به جز فشارهای خارجی درگیر عدم هماهنگی در ساختارهای اقتصادی در داخل کشور بودیم. سال ۹۸ به مراتب سخت‌تر است و با تورم بالا شروع می‌شود. قدرت اقتصادی خانوارها به شدت کاهش پیدا می‌کند و بالطبع در همه حوزه‌ها از جمله فضای کسب و کار در تاسیسات هم دچار افت و افول خواهیم بود.
اگر وارد این حرفه نمی‌شدید، فکر می کنید الان چه شغل دیگری داشتید؟
فکر می‌کنم می‌توانستم معلم باشم یا مدرس. البته که این روزها تدریس را می‌شود به عنوان یک علاقمندی تعقیب کرد ولی منظورم به عنوان شغل اصلی است.
آیا سال ۹۷ برای شما سال خوبی بود؟ تلخ‌ترین و شیرین‌ترین اتفاقاتی که در این سال برای شــما و شرکت متبوع شما رخ داد، چه چیزی بود؟
در کل سال خوبی بود. اتفاق شیرین برای من به دنیا آمدن دخترم بوده و اتفاق تلخ هم برای همه ما کوچک شدن سفره‌هایمان بود.
مهم‌ترین دستاوردهایی که شرکت‌ شما در سال ۹۷ کسب کرد چه بودند؟ آیا در این سـال توانستید به برنامه‌ها و اهدافی که سال گذشته تعیین کرده بودید، برسید؟
در سال ۹۷ مهم‌ترین دستاورد شرکت حفظ پرسنل و جایگاه خود در زمینه روشنایی بوده که بسیار مهم است.
رویایتان برای سال آینده چیست؟ چه اقداماتی برای تحقق این رویاها انجام می‌دهید؟
رویای من برای هر سال زندگی بهتر بوده و هست برای تحقق آن هم در حال تلاش دائم هستم.
کمی در خصوص خانه تکانی و نوروز برایمان بگویید.
اصلا رابطه خوبی با خانه تکانی ندارم در نوروز و به نظرم میتوان این کار را در طی سال انجام داد.
بهترین خبری که دوست دارید در سال ۹۸ بشنوید چیست؟
بهترین خبر برای من سربلندی کشورم و مردم ایران است.
یک فیلم و یک کتاب پیشنهاد کنید.
Wonder یک فیلم درام به کارگردانی «استیون‌شباسکی» و محـصول ســـال ۲۰۱۷ است و بهترین کــتاب «انسان خردمند» اثر «یووال نوح هراری» را پیشنهاد می‌کنم
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;