ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ آغاز شد

پارک فناوری پردیس اعلام کرد ثبت نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در دهه اول اسفند ماه آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌  به نقل از پارک فناوری پردیس، نهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) با شعار اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
علی رغم شروع ثبت نام در ماه جاری، نهمین نمایشگاه اینوتکس، سال آینده طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ خردادماه سال آتی برگزار می شود.
اینوتکس۲۰۲۰ با حضور «شرکت‌های فناور»، «استارت اپ‌ها»، «شتابدهندها و مراکز رشد»، «منتورها و مشاوران»، «مخترعان»، «پارک‎های فناوری»، «دانشگاه‌ها»، «صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذارن»، «ارائه‌کنندگان فضای کار اشتراکی»، «ارائه دهندگان خدمات تجاری‌سازی»، «برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی»، «کارگزاران تبادل (بروکرهای) فناوری» و «رسانه‌های استارتاپی» برگزار خواهد شد.
نمایشگاه اینوتکس با اهداف اصلی «توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست­بوم نوآوری و فناوری»، «جذب سرمایه برای استارتاپ­ها و شرکت­ها و نیز معرفی فرصت­های نوین سرمایه­ گذاری» و «شبکه‌سازی بین‌المللی و تولید محتوای ناب آموزشی» برگزار می‌شود و محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاست گذاران است.
این نمایشگاه بر سه حوزه «هوشمندسازی»، «دیجیتال»، و «توسعه پایدار» تمرکز می‌کند. افراد و شرکت‌های حاضر در اینوتکس، امکان ارتباط رودررو با نقش‌آفرینان موثر زیست‌بوم نوآوری و فناوری از قبیل کارآفرینان، مسئولان دولتی و چندین هزار نفر بازدیدکننده را خواهند داشت.
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با توجه به آمار سال‌های گذشته، بیش از ۱۸۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. بیش از ۵۰۰ شرکت‌، استارتاپ، سرمایه‌گذار و … در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت و  بیش از ۶۰۰ جلسه B۲B در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد.
متقاضیان شرکت در نهمین دوره از نمایشگاه اینوتکس می‌توانند از ۱۰ اسفندماه سال جاری تا ۲۵ فروردین ماه سال ۹۹ برای ثبت‌نام به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;