تولید پکیج شوفاژ دیواری بوش آلمان در کارخانه بوتان

به گزارش تاسیسات نیوز، به‌دنبال انعقاد قرارداد همکاری بین شرکت‌های بوتان و بوش در سال گذشته، خط تولید شوفاژهای دیواری بوش در کارخانه بوتان آغاز به کار کرد.

 

آندریاس اشمیت، مدیرعامل شرکت بوش تجارت پارس، در گفت‌وگویی با «دنیای‌اقتصاد» درخصوص راه‌اندازی خط تولید محصولات بوش برای نخستین بار در تاریخ حضورش در ایران گفت: دو سال قبل تصمیم به گشایش دفتر در ایران گرفتیم و با شناختی که از بازار و ذائقه مردم ایران داشتیم به منظور توسعه مناطق فعالیت بوش در دنیا، بر بازار ایران نیز متمرکز شدیم.


وی بر این باور است که ایران از حیث جمعیت جوانی که بالغ بر ۲ میلیون نفر از آن تحصیلکرده‌های آماده به حضور در بازار کسب‌وکار هستند، می‌تواند برای تقاضای محصولات خانگی با تکنولوژی روز دنیا، بازار مناسبی باشد. اشمیت افزود: با توجه به نیاز به سرمایه‌گذاری در ایران، گروه صنعتی بوتان را به‌دلیل مردمی بودن و اقبالی که میان خانواده‌های ایرانی دارد، انتخاب کردیم.



مهدی چنگیزی، رئیس هیات مدیره شرکت گروه صنعتی بوتان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هدف از همکاری با شرکت بوش موضوع یادگیری و به‌روزرسانی تکنولوژی در ایران است، تصریح کرد: اکنون بوتان ۸۵ درصد بازار آبگرمکن‌های دیواری را در ایران در اختیار دارد و محصولاتش سومین رتبه سهم بازار کشور ایتالیا را در دست گرفته است.



وی گفت: تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از محصولات گرمایشی بوتان به اروپا صادر شده است. در همین راستا عباس هاشمی، مدیرکل صنایع فلزی و لوازم‌خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز خاطرنشان کرد: انتظار دولت از شرکت بوش این است که در فاز دوم همکاری با بوتان در زمینه‌های فعالیت‌های R&D، آموزش پرسنل و موضوعات نرم‌افزاری نیز همکاری‌های خود را با بوتان گسترش دهند. وی افزود: علاوه‌بر این در بازارهای خارجی نیز که بخشی از آن در اختیار بوش است، از بوتان به‌عنوان هاب منطقه برای صادرات محصولات مشترک میان دو کشور یاری گیرند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;