فراهانی: تولید باید اول نیاز جامعه را برطرف کند + فیلم

رییس اتاق اصناف تهران گفت: اگر کالایی در کشور تولید می‌شود که مردم کیفیت آن را قبول دارند، اما مشابه آن از کشور دیگری همچون چین وارد می‌شود، اطلاع دهید تا جلوی واردات آن را بگیرم.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، قاسم نوده فراهانی در دومین گردهمایی سراسری روسای اتحادیه تاسیسات مکانیکی، شوفاژ، تهویه مطبوع و گازرسانی کشور با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کالایی باکیفیت است که مردم خود آن کشور قبول داشته باشند و مصرف کنند.
فراهانی مقوله تولید را امری مهم عنوان و تصریح کرد: امروز باید دست تولیدکننده‌ها را بوسید چرا که تولید است که کشور را نجات می‌دهد، تولید است که اشتغالزایی با خود می‌آورد، اما مراد از تولید، هر تولیدی نیست، بلکه تولید کالای باکیفیت است که در وهله اول نیاز جامعه ایران را برطرف کند بعد صرف صادرات شود.
او در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از سفر به مالزی به کیفیت بالای محصولات ایرانی پرداخت و گفت: در سفر به مالزی، خرمای بسیار باکیفیت را در فروشگاه‌ها دیدم که یکی از دوستان همراه گفت این خرما، خرمای اصیل ایران است که به مالزی صادر شده است.
رییس اتاق اصناف ضمن اشاره به وعده‌هایی که در نخستین گردهمایی سراسری روسای اتحادیه تاسیسات مکانیکی، شوفاژ تهویه مطبوع و گازرسانی کشور به محقق شدن آن پرداخت و تصریح کرد: سال گذشته گردهمایی با هدف رسیدگی و حل و بررسی مسائل و مشکلات مهندسان حوزه تاسیسات و نظام مهندسی برگزار شد که خوشبختانه امسال کارگروهی تحت عنوان تشکیل کمیته کارشناسی برای این کار تشکیل و معرفی می‌شود تا مشکلات این صنف تا حد امکان رفع شود.
فراهانی ادامه داد: امسال که در جمع شما هستم خیلی خوشحالم که این اتفاق مهم محقق شد، اما باید توجه داشته باشید که اتفاق مهم با رای دادن هر یک از شما به وقوع پیوست، پس باید خودتان پشتیبانی کنید و از این کارگروه بخواهید و پیگیر باشید تا به نتیجه موردنظر برسید. تشکیل یک کارگروه و کمیته صرف بی‌نتیجه خواهد بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;