تقدیر از چهره های ماندگار معماری در اجلاس سراسری سازندگان و طراحان

اجلاس سازندگان و طراحان تهران به همراه جشن پایان سال صنعت ساختمان ایران و مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره چهره سال کشور (شهری، عمرانی و ساختمانی) عصر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز،‌ در ابتدای این اجلاس سعید سعیدیان، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی سخنانی به فرصت ها، چالش ها، بیم ها و امیدهای صنعت ساختمان در سال آینده اشاره کرد و به ارائه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
در ادامه اجلاس مذکور، پنلی با حضور چهار تن از طراحان و سازندگان بخش خصوصی برگزار شد که در این پنل حاضران به تحلیل چالش های موجود در بخش معماری و شهرسازی و همچنین چشم انداز وضعیت ساخت و ساز در سال آینده پرداختند.
به گزارش «صما» در ادامه برگزاری اجلاس سراسری سازندگان و طراحان، پنل تخصصی دیگری با عنوان «چشم انداز حوزه‌های شهری، عمرانی و ساختمانی سال ۱۳۹۹» با حضور و سخنرانی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی، سیدمحمد بهشتی رییس گروه معماری و شهرسازی فرهنگستان هنر، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و حسین عبده تبریزی اقتصاددان برگزار شد.
در اجلاس سراسری سازندگان و طراحان در تهران، همچنین با اهدای لوح از چهره‌‌های ماندگار معماری ایران (فرامرز شریفی، ایرج کلانتری و سید محمد بهشتی) تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است؛ در این اجلاس با اهدای تندیس از منتخبان جشنواره چهره سال ۹۹ کشور در حوزه‌های (شهری، عمرانی و ساختمانی) تقدیر شد.
برگزاری موسیقی زنده و برپایی نمایشگاه جانبی مصالح و تجهیزات ساختمانی از دیگر ‌برنامه‌های ‌این اجلاس بود.
شایان ذکر است، جشن پایان سال صنعت راه و ساختمان کشور برای هفتمین بار متوالی با هدف قدردانی از زحمات یک ساله فعالان و متخصصان صنایع راه و ساختمان و به منظور ایجاد همدلی و هم افزایی در جامعه بزرگ صنعت ساختمان کشور برگزار شد.
در اجلاس سازندگان و طراحان تهران ۲۵۰۰ نفر از مسئولان، متخصصان، حرفه ‌مندان، فعالان، سازندگان، طراحان و علاقه مندان حضور داشتند.
انتهای پیام/
منبع صما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;